رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان

حق شالیکاران کشور از فروش برنج خارجی با نام برنج ایرانی ضایع می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان فروش برنج خارجی با نام برنج ایرانی را ضایع کردن حق مردم دانست و گفت: در صورت وجود مدارکی دال بر صحت این مسئله شکایت خود را به دستگاه قضایی ارائه می‌دهیم.

حق شالیکاران کشور از فروش برنج خارجی با نام برنج ایرانی ضایع می‌شود

به گزارش ۸دی، علیرضا شعبان‌نژاد با اعلام بی‌اطلاعی از ورود برنج‌های خارجی به گیلان و فروش و توزیع آن‌ها در سراسر کشور با بسته‌بندی برنج ایرانی اظهار داشت: این نخستین بار است که چنین موضوعی را می‌شنوم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان با ابراز اینکه در صورت وجود چنین مواردی این سازمان به دستگاه قضایی شکایت خود را ارائه می‌دهد گفت: عموم مردم اگر مدارکی در این زمینه دارند می‌توانند به‌جهت پیگیری به سازمان جهاد کشاورزی ارائه دهند.

شعبان‌نژاد با بیان اینکه ممنوعیتی برای ورود برنج‌های خارجی به داخل استان گیلان وجود ندارد خاطرنشان کرد: در حال حاضر برنج‌های خارجی در بازار گیلان وجود دارد که به‌فروش می‌رسد.

وی با تأکید بر اینکه سازمان جهاد کشاورزی در صورت وجود چنین تخلفاتی به مراجع قضایی مراجعه می‌کند تصریح کرد: انجام چنین تخلفاتی حقوق مردم را ضایع کرده، وجهه برنج ایرانی را زیر سؤال برده و نوعی سوءاستفاده از نام برنج ایرانی است.

شواهدی موجود است که نشان می‌دهد برنج‌های خارجی مانند برنج اروگوئه وارد استان گیلان شده و با بسته‌بندی برنج ایرانی در سراسر کشور توزیع می‌شود.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه