روزنامه شرق مجبور به عذرخواهی از مهران مدیری شد +عکس

اگر دوران سیاسی اصلاحات را به صورت دقیقی مرور کنیم هجویه آن دوران در سریال نقطه‌چین می‌توانیم ببینیم از روزنامه داری و سردبیری بامشاد (رضا شفیعی‌جم) تا شبه اعتصابی که شبیه اتفاقات مجلس ششم است.

روزنامه شرق مجبور به عذرخواهی از مهران مدیری شد +عکس

به گزارش ۸دی، روزنامه شرق با انتشار متنی درباره گزارش «رد پای برخی سلبریتی‌ها در پرونده ثامن» ۲۷ تیرماه امسال اقدام به عذرخواهی از مدیری کرد. این روزنامه چاره‌ای جز این واکنش نداشته است چون محبوبیت مهران مدیری فراتر از آنچیزی است که روزنامه شرق با درج این انتقادات بتواند او را ترور شخصیتی کند. به هر حال بخشی از اعترفات متهمان نشان داد که مدیری از این اتهامات مبراست اما این حمله جهت دار نسبت به مهران مدیری که به چنین سرانجامی منجر شد، بخشی از یک کینه چند دهه‌ای که اصلاح طلبان نسبت به او دارند. مهران مدیری در تازه‌ترین کنسرت خود با استقبال گسترده مردمی مواجه شده است ترانه‌ای خاص را اجرا کرد.

ناگهان تمام کانال‌های وابسته به جریانات اصلاح‌طلبی در حجم وسیعی بازخوانی این ترانه پوشش دادند. به هر حال زنجیره‌ای ها که نباید با اصل آهنگ و خواننده آن مشکلی داشته باشد و یکی از هدف های اصلی این رسانه ها حمایت از تک خوانی بانوان است. اما مهران مدیری را به بهانه خواندن این آهنگ ناگهان مورد هجمه قرار دادند. دلیل اینکه مهران مدیری حتی به شوخی در جلسه پرسش و پاسخ فیلمش حرکتی غیر متعارف انجام می‌دهد و ناگهان تبدیل به تیتر یک رسانه‌های اصلاح طلبان می‌شود، چیست؟ چرا تعداد بیشتری از این رسانه‌ها منتظر یک خبر کوچک هستند تا او را هدف قرار دهند. اگر دوران سیاسی اصلاحات را به صورت دقیقی مرور کنیم هجویه آن دوران در سریال نقطه‌چین می‌توانیم ببینیم از روزنامه داری و سردبیری بامشاد (رضا شفیعی‌جم) تا شبه اعتصابی که شبیه اتفاقات مجلس ششم است. ‌آیا بازهم باید منتظر هجمه‌ای دیگر علیه مهران مدیری باشیم. متن عذرخواهی روزنامه شرق بدین شرح است:

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه