نمایده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:

امروز امید دشمن به عناصر نفوذی است

نماینده ولی فقیه درسپاه قدس گیلان با بیان اینکه تمام امید آمریکا در مقابله با ایران به منافقین داخلی است گفت: دشمن به این نتیجه رسیده که تاثیرگذاری حمله از بیرون زمانی است که بتوان درون را مدیریت کرد و به دنبال نفوذی‌هاست که خطرشان بیشتر از کفار است.

امروز امید دشمن به عناصر نفوذی است

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری، نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان امروز (۶ شهریور) در همایش بزرگ ائمه جماعات، هیئت امنا، مدیران کانون های مساجد و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج در خواهر امام رشت با بیان اینکه در شرایط جنگ احزاب صدر اسلام هستیم اظهار کرد: امروز در پیچ مهم تاریخی قرار داریم که دشمن برای آن برنامه‌ریزی دقیق دارد و در این شرایط باید نوع عملیات، اقدام و جامعه‌سازی ما بر اساس نگرش عصر پیامبر اسلام باشد.

وی با مقایسه جنگ احزاب و شرایط کنونی به جریان‌های باطل مقابل انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: تمام بلوک شرق و غرب در اتحاد با هم به مقابله با جبهه انقلاب اسلامی پرداخته و همه باطل در برابر حق قرار گرفته است.

تسخیری با بیان اینکه امروز میدان، طرح و موضوع جنگ تغییر یافته اما حقیقت جنگ حق و باطل تمام نشده است افزود: آمریکا به مانند قریش دوران صدر اسلام به عنوان سخت‌ترین دشمن جمهوری اسلامی با استفاده از ابزار مختلف چون فیلم، اقتصاد، فرهنگ و اسلام‌هراسی تلاش می‌کند تا انقلاب اسلامی را از بین برده و اسلام را محو کند.

وی ادامه داد: امروز رژیم صهیونیستی و آمریکا تحریک کننده حکومت‌های دیگر علیه ایران اسلامی هستند و تمام فتنه‌های منطقه توسط رژیم صهیونیستی رقم می‌خورد.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به عملیات روانی و قدرت لابی‌گری صیونیست علیه اسلام اذعان کرد: امروز ایران هراسی و اسلام هراسی در دستور کار دشمن قرار دارد.

وی با بیان اینکه تمام امید آمریکا در مقابله با ایران به منافقین داخلی است گفت: دشمن به این نتیجه رسیده که تاثیرگذاری حمله از بیرون زمانی است که بتوان درون را مدیریت کرد و به دنبال نفوذی‌هاست که خطرشان بیشتر از کفار است.

تسخیری با تاکید بر اینکه باید مراقب خائنان به نظام و بیت المال باشیم تصریح کرد: امروز در جنگ احزاب امید دشمن به درون است و فتنه ۸۸، وقایع دیماه ۹۶ و آشوب‌های اخیر نقطه امید دشمن بود که با بصیرت و هوشیاری مردم خنثی شد.

وی با بیان اینکه امروز دشمن با همه تجهیزات اقتصادی و نظامی به مقابله با ایران می‌پردازد تاکید کرد: دشمن هیچ غلطی در حوزه نظامی نمی‌کند و جرأت آن را ندارد، رزمایش اخیر فرزندان ایران اسلامی در خلیج فارس دشمن را کیلومترها عقب نشاند و این نشانه اقتدار ایران اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان رمز موفقیت امت اسلام را تبعیت محض از ولایت دانست و افزود: امروز ملت ایران اسلامی به عنوان یک امت واحده زیر چتر ولایت قرار داشته و دشمن خواب مبارزه با ایران را هم نمی‌بیند زیرا تبعیت از امام مسلمین اقتدار را به همراه دارد.

وی با تاکید بر اتکا به قدرت درونی به بدعهدی‌های دشمن اشاره و بیان کرد: دشمن بر نابودی نظام جمهوری اسلامی قسم خورده و عهدشکنی خواهد کرد، نباید فریب خورد.

در ادامه این مراسم از ائمه جماعات، هیئت امنا، مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت مساجد تجلیل شد.

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه