مردم سیاهکل شایسته خدمت هستند/ ندیمی هیچ خواسته شخصی از من نداشت+تصاویر

خدمت به مردم شهرستان سیاهکل یکی از بهترین دوران های خدمت ۲۸ ساله من در وزارت کشور بود و البته باید گفت که این مردم شایسته خدمت هستند. از همه گروه های سیاسی، اجتماعی و مذهبی سیاهکل نیز تشکر می کنم.

مردم سیاهکل شایسته خدمت هستند/ ندیمی هیچ خواسته شخصی از من نداشت+تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از درسیاهکل،حسنعلی حاجتی فرماندار سابق شهرستان سیاهکل در جلسه تودیع خود و معارفه فرماندار جدید این شهرستان با بیان اینکه شهرستان سیاهکل از لحاظ سیاسی و اجتماعی بسیار آرام است، اظهار کرد: آرامش و امنیت ما از خون شهدا به دست آمده و ما مدیون خون شهدا و خانواده های آنها هستیم و اگر در دنیا حرفی برای زدن داریم از ثمره خون آنها است.

hajati-1

وی در رابطه با مردم شهرستان سیاهکل گفت: خدمت به مردم شهرستان سیاهکل یکی از بهترین دوران های خدمت ۲۸ ساله من در وزارت کشور بود و البته باید گفت که این مردم شایسته خدمت هستند. از همه گروه های سیاسی، اجتماعی و مذهبی سیاهکل نیز تشکر می کنم.

فرماندار سابق شهرستان سیاهکل در رابطه با همکاری خود با ندیمی تأکید کرد: ندیمی بسیار برای شهرستان انجام پروژه های شهرستان پی گیر بود و حتی یک خواسته شخصی نیز برای خود نداشت.

حاجتی ادامه داد: شاید بعضی ها فکر کنند که به دلیل اینکه وی در هیئت نظارت استان حضور داشت، از من بخواهد در شهرستان نیز نظر وی را اعمال کنم، اما حتی در رابطه با یک نفر نیز با من سخن نگفت و هیچ فشاری به شهرستان وارد نکرد.

dar_siahkal-21

وی در رابطه با مدیران شهرستان سیاهکل نیز گفت: از تمامی مدیران و مسئولان شهرستان سیاهکل تشکر می کنم که حتی در شرایط های حساس حتی تا پاسی از شب نیز برای مدیریت کردن بحران ها در اداره و یا نقاط مختلف شهرستان حضور داشتند.

فرماندار سابق شهرستان سیاهکل در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و شوراهای اسلامی شهر و روستا ابراز کرد: مقام معظم رهبری به دلیل اهمیت انتخابات سال گذشته را به نام «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» معرفی کرده بودند و به لطف خداوند این انتخابات به بهترین شکل و با حضور حداکثری مردم شهرستان سیاهکل برگزار شد.

حاجتی خاطرنشان کرد: با ورود روحانی و ایجاد آرامش در کشور، ما نیز سعی کردیم این آرامش و ایجاد شور و نشاط را در بین مردم شهرستان حفظ بشود. البته این کار با همکاری استاندار، نماینده مجلس و اعضای شورای تأمین شهرستان انجام شد.

وی افزود: بحران سیل و برف با تدبیر و مدیریت خوب استاندار به خوبی پشت سر گذاشته شد و راهپیمایی های روز قدس و ۲۲ بهمن نیز با شکوه درسیاهکل برگزار شد.

فرماندار سابق شهرستان سیاهکل در رابطه هدفمندسازی یارانه ها گفت: دو ماه قبل از آغاز سال ۹۳ جلسات متعددی در استانداری برگزار شد و به لطف خداوند مردم توانستند به خوبی ثبت نام خود را انجام بدهند. با توجه به افزایش حامل های انرژی به لطف خداوند تا کنون نرخ وسایل نقلیه درون و برون شهری افزایش پیدا نکرده و می بایست از همکاری مردم با مسئولین قدردانی کرد.

حاجتی تصریح کرد: در سالهای ۹۱ و ۹۲ به دلیل مشکلاتی که وجود داشت، دوران خوبی برای پروژه های عمرانی نبود و اعتباراتی که به ما داده می شد و در کمیته برنامه ریزی نیز مصوب می شد، اختصاص پیدا نمی کرد. اما در اواخر سال گذشته با تدبیر استاندار، اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفت.

وی تأکید کر: با تلاش و پی گیری های ندیمی، که انصافاً یکی از نماینده های پرتلاش و محبوب کشور هستند، پروژه های خوبی در سطح شهرستان انجام شد.

فرماندار سابق شهرستان سیاهکل با اشاره بر اینکه کارخانه سیمان یک فرصت طلایی برای شهرستان، استان و کشور ایجاد کرده است، گفت: تولیدی که این کارخانه انجام می دهد در کشور نمونه است، اما متأسفانه به دلیل عدم  زیر ساخت های ناست و راه، مشکلاتی برای مردم ایجاد کرده است. به همین جهت از استاندار می خواهم که نظر ویژه ای به محور سیاهکل به دیلمان داشته باشند.

حاجتی با اشاره به محور سیاهکل-سنگر-سراوان گفت: این پروژه کشوری است و یکی از خوبی هایش این است که سیاهکل را از بن بست بودن خارج می کند.

dar_siahkal-15

وی با بیان اینکه خوشبختانه گاز دیلمان تزریق شده و آماده بهره برداری است، ابراز کرد: دغدغه اصلی ما گاز دیلمان و ۱۰ روستای همجوار آن بود که اعلام کرده بودیم این پروژه در دهه فجر سال گذشته افتتاح خواهد شد، اما متأسفانه به دلیل مشکلات فنی که پیش آمد نتوانستیم آن را به مردم تحویل بدهیم.

فرماندار سابق شهرستان سیاهکل تصریح کرد: در سال گذشته در بخش کشاورزی ۵۰ میلیارد ریال به توسعه بخش کشاورزی در شهرستان سیاهکل تزریق شد.

وی همچنین در رابطه با پل غیر هم سطح بازکیاگوراب، بیمارستان ۳۲ تختخوابه سیاهکل، درمانبستر ۱۲ تختخوابه دیلمان، سایر راه های ارتباطی سیاهکل نیز توضیحاتی ارائه کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه