در ۲ سال گذشته ۳ استاندار در گیلان و ۳ فرماندار در سیاهکل تغییر کرده اند/ تغییرات طبیعی است + تصاویر

ندیمی خطاب به استاندار گفت که شما از مفاخر ما هستید، ما از جمعیتی نیستیم که فقط به گذشتگان افتخار کنیم، بلکه ما به داشته های خود نیز افتخار می کنیم، هر چند در استان ما این رسم است که وقتی فردی از دنیا می رود از وی قدردانی می کنند.

در ۲ سال گذشته ۳ استاندار در گیلان و ۳ فرماندار در سیاهکل تغییر کرده اند/ تغییرات طبیعی است + تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از در سیاهکل، ایرج ندیمی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار این شهرستان با اشاره به دیدار مجمع نمایندگان گیلان با آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در استان گیلان اظهار کرد: مسئولین می بایست به جای خنثی سازی، همپوشانی کنند تا از این طریق بتوانیم استان و کشور را بسازیم.

dar_siahkal-22

dar_siahkal-111

وی افزود: شهرستان های شرق گیلان باید مدیریت واحد داشته باشند تا مشکلات آنها برطرف بشود زیرا فاصله ما با یکیدیگر بسیار کم می باشد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل خطلاب به استاندار در رابطه با خواسته های عمومی استان و شهرستان گفت: گذاشتن ارقام مختلف بدون اینکه آنها را جذب

کنیم، مشکلی از مردم حل نمی کند، مانند ۶۵ میلیارد به زراعی چای، که اگر به علت ضعف مدیریت و یا به علل دیگر جذب نشود، مشکلی را حل نمی کند و اگر این پول وارد استان می شد مشکلات زیادی برطرف می شد.

dar_siahkal-22

ندیمی خطاب به استاندار گفت که شما از مفاخر ما هستید، ما از جمعیتی نیستیم که فقط به گذشتگان افتخار کنیم، بلکه ما به داشته های خود نیز افتخار می کنیم، هر چند در استان ما این رسم است که وقتی فردی از دنیا می رود از وی قدردانی می کنند.

وی خواستار حل مشکلات اداره های تازه راه اندازی شده سیاهکل و برطرف شدن مشکلات خانه معلم این شهرستان شد.

این نماینده مجلس نهم با بیان اینکه جابجایی در نظام اداری مرسوم است، تصریح کرد: در این دوران از نمایندگی من ۳ استاندار در گیلان و ۳ فرماندار نیز درسیاهکل بر روی کار آمده اند و من به تبعیت نمایندگی از مردم وظیفه دارم تا به پیشتازان اجرایی کمک کنم.

nadimi-1

ندیمی در رابطه با حاجتی فرماندار سابق سیاهکل گفت: از حاجتی به دلائل مختلف راضی هستم و وی استعداد و اتسحقاق این را دارد که از وی در جای دیگری استفاده بشود. به هر حال این تغییرات طبیعی است زیرا دولت می خواهد با افرادی کار بکند که اطمینان به اهداف پیشبرد داشته باشد.

وی یادآور شد: سیاهکل از جهت وسعت جزو حداکثری ها و از جهت جمعیت جزو کمترین های استان است، اما از جهت شخصیت، تاریخ و تمدن جزو شهرستانهایی است که می بایست به آن توجه بشود.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل ادامه داد: حیدری را نیز از دو دهه قبل می شناسم. وی فردی اعتدالی است و در آن دوران های و هوی احزاب و گروه ها، وی تشکیلاتی را انتخاب کرد که اعتدال در آن بود و امیدوارم در این شهرستان موفق باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه