برنامه فراکسیون رهروان ولایت برای اولویت‌های مجلس در دو سال پایانی تعیین شد

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: در جلسه فراکسیون رهروان ولایت مقرر شد تا کارگروهی از فراکسیون، طرح‌ها و لوایح دارای اولویت در دو سال آینده کاری مجلس را مشخص و به شورای مرکزی فراکسیون ارائه کند.

برنامه فراکسیون رهروان ولایت برای اولویت‌های مجلس در دو سال پایانی تعیین شد

به گزارش ۸دی نیوز، صفر نعیمی رز نماینده مردم آستارا و سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز شورای مرکزی این فراکسیون، گفت: جلسه شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس امروز با حضور اعضای فراکسیون و نواب رئیس مجلس، حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد و محمدرضا باهنر برگزار شد.

وی اظهار داشت: وی در این جلسه گزارشی به شورای مرکزی فراکسیون ارائه کرد که در نهایت مقرر شد که این کارگروه با همکاری مرکز پژوهش‌ها و معاونت قوانین مجلس و هیئت رئیسه کمیسیون‌ها، طرح‌ها و لوایح اولویت‌دار را برای دو سال آینده کاری مجلس، تعیین کرده و به شورای مرکزی فراکسیون ارائه کنند.

وی در ادامه تأکید کرد: در بخش دیگری از این جلسه، آخرین وضعیت طرح‌‌ها و لوایح تقدیمی دوره نهم مجلس از ۷ خرداد ۹۱ تا ۱۹ خرداد امسال مورد بررسی که در مجموع ۴۴۴ طرح و لایحه گزارش شد که  ۳۱۷ عدد آن طرح و ۱۲۷ عدد آن نیز لایحه است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه