در منطقه گیلان ۱۱ سد لاستیکی در حال اجراست

چیت‌چیان در پاسخ به تذکر ابوترابی‌فرد گفت: در منطقه گیلان در حال حاضر ۱۱ سد لاستیکی در حال اجراست و برای دیگر سدهای لاستیکی نیز محدودیتی نداریم

در منطقه گیلان ۱۱ سد لاستیکی در حال اجراست

به گزارش ۸دی نیوز، حمید چیت‌چیان وزیر نیرو جهت ارائه گزارشی از وضعیت صنعت آب و برق کشور و پاسخ به سوالات نمایندگان در جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی حاضر شد.

وی در ابتدا با اشاره به بازدید مقام معظم رهبری از صنعت آب و برق و گروه مپنا اظهار داشت:از عنایتی که مقام معظم رهبری به صنعت آب و برق و گروه مپنا داشتند، تشکر می‌کنم و رضایتمندی و رهنمودهایی که ایشان فرمودند انشاءالله اراده همکاران بنده را دوچندان خواهد کرد.

در ادامه این جلسه محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رییس مجلس شورای اسلامی در مورد سد شهر بیجار در استان گیلان و همان‌طور وضعیت آبرسانی و سدها در شهرهای اصفهان، خراسان جنوبی و بسیاری از مناطق که با مشکلاتی در حوزه منابع آبی مواجه هستند تذکر داد.

چیت‌چیان در پاسخ به تذکر ابوترابی‌فرد گفت: در منطقه گیلان در حال حاضر ۱۱ سد لاستیکی در حال اجراست و برای دیگر سدهای لاستیکی نیز محدودیتی نداریم و همانطور که اشاره کردم پیشرفت پروژه‌ها در وزارت نیرو بسیار جلوتر از تخصیص منابع است که باعث شده بیش از ۵ هزار میلیارد تومان به پیمانکاران بدهی داشته باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه