رونق بخشیدن به فضای کسب و کار از برنامه های محوری مسئولان استانی است

نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر گفت:رونق بخشیدن به فضای کسب و کار و ایجاد زمینه های شغلی از برنامه های محوری مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی است.

رونق بخشیدن به فضای کسب و کار از برنامه های محوری مسئولان استانی است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از مهر، محمد حسین قربانی افزود: از مشکلات مهم این محور می توان به کم عرض بودن، فاقد روشنایی، تردد کشاورزان در فصل زراعی، ایمن نبودن مسیر و تراکم جمعیتی بالا در حاشیه جاده را نام برد.

وی با یادآوری اینکه تلفات رانندگی در مسیر رودبنه – انبارسر بسیار زیاد است، اظهارداشت: تعریض و ایمن سازی این محور از مطالبات به حق مردم است.

نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر گفت: بیکاری یکی از مهمترین معضلات و مشکلات جوانان این شهرستان است.

وی افزود: رونق بخشیدن به فضای کسب و کار و ایجاد زمینه های شغلی از برنامه های محوری مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی است.

قربانی ادامه داد: شهرستان آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر دارای ظرفیت های بسیارخوبی در بخش کشاورزی، گردشگری و صید و صیادی است از اینرو می طلبد مسئولان برای شکوفایی این ظرفیت ها تلاش مضاعف داشته باشند.

وی با بیان اینکه این شهرستان دارای نیروی های انسانی توانمند و متخصص است، گفت: با اتحاد و همدلی و بکارگیری مدیران توانمند می توان زمینه توسعه اقتصادی در بخش های مختلف را فراهم کرد.

نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گردشگری مذهبی از ظرفیت های برجسته این شهرستان است، افزود:  بارگاه مطهر سید جلال الدین اشرف برادر امام رضا (ع) در آستانه اشرفیه هر ساله پذیرای گردشگران و مسافران از اقصی نقاط کشور است.

وی تصریح کرد: گردشگری مذهبی یکی از انواع گردشگری است. به لحاظ موقعیت فرهنگی ـ مذهبی خاص گیلان، گردشگری مذهبی جای رشد و توسعه بسیاری در کشور دارد.

قربانی یادآورشد: در دنیای ماشینی امروز، انسان بیش از گذشته به استراحت و گردش نیازمند است تا آثار ناشی از فشارهای روحی و روانی را خنثی کند.

وی اذعان داشت: زیارت بخش مهمی از فعالیت های مربوط به گردشگری مذهبی را دربرمی گیرد. در فرهنگ اسلامی هدف اصلی از خلقت، رشد و ارتقای معنوی است از اینرو یکی از راه های تقویت معنویت و ایجاد ارتباط با معبود ” زیارت ” است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه