نماینده انزلی در گفتگو با 8دی:

مجلس نگران معیشت مردم است/ جریان محاکمه تروریست های اقتصادی با مردم در میان گذاشته شود

نماینده مردم انزلی در مجلس با بیان اینکه بیشترین چیزی که مجلس نگرانش است معیشت مردم و فشار اقتصادی است که بر مردم تحمیل شده است، گفت: هرچه سریعتر باید برای رفع این فشار ها راهکارهای عملی صورت بگیرد.

مجلس نگران معیشت مردم است/ جریان محاکمه تروریست های اقتصادی با مردم در میان گذاشته شود

حسن خسته بند در گفت و گو با خبرنگار ۸دی درباره وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم، اظهار کرد: بیشترین چیزی که مجلس نگرانش است معیشت مردم و فشار اقتصادی است که بر مردم تحمیل شده است هرچه سریعتر باید برای رفع این فشار ها راهکارهای عملی صورت بگیرد.

وی مفسدان اقتصادی را تروریست های اقتصادی عنوان کرد و با تأکید بر اینکه جریان محاکمه این تروریست های اقتصادی باید با مردم در میان گذاشته شود، تصریح کرد: مردم احساس نکنند که افرادی که سوء استفاده کردند بعد از گذشت چند سال تازه می خواهند درباره آن ها خبری بشنوند.

نماینده مردم انزلی در مجلس گفت: دشمن به دنبال تحقق نا امیدی مردم از مسئولان است تا از آنچه که دارد اتفاق می افتد نا امید شوند و در نهایت به دنبال چیزی بروند که دشمن دنبالش است.

خسته بند با بیان اینکه همه اهداف دشمن همین است، اضافه کرد: مردم باید آگاه باشند و چیزی که دشمن را خوشحال می کند بالعکس عمل کنیم و وقتی دشمنان از ما ناراحت می شود باید بدانیم کار ما درست است.

وی با تأکید بر اینکه طبیعت دستگاه قضایی است که هجمه ای که از ناحیه دشمنان انقلاب بهش وارد می شود در این شرایط باید پشتیبانی کنیم، تصریح کرد: قضات شریف ما حرکت انقلابی کنند همچنان که در اوایل انقلاب قضات ما کارهای انقلابی کردند.

خسته بند با اشاره به اینکه کسانی که در این بخش همت می کنند مجاهدت کرده اند، افزود: مثل مجاهدین فی سبیل الله هستند که در خط مقدم جبهه تلاش می کنند و این کار به قضات ما سپرده شده است و باید خودشان را نشان دهند.

وی ادامه داد: باید کسانی که به حقوق مردم تجاوز کردند مجازات شوند، حق مردم به بیت المال برگردد و این خبری است که مردم هر روز می توانند از رسانه ملی بشوند.

نماینده مردم انزلی در مجلس، خاطر نشان کرد: مردم هم همت کنند و فعالیت محتکرین را مثل اوایل انقلاب به مسئولان مربوطه گزارش دهند تا با اینها برخورد شود و کالاهای احتکار شده در میان مردم توزیع شود و این فضای آلوده و این قیمت های کاذب به تعادل برگردد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه