اولین تور تخصصی راهنمایان گردشگری زبانهای خارجه درگیلان برگزارشد

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گیلان از برگزاری نخستین تور تخصصی راهنمایان گردشگری زبانهای خارجه به منطقه تالش در استان خبر داد .

اولین تور تخصصی راهنمایان گردشگری زبانهای خارجه درگیلان برگزارشد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از ایرنا،حمید رضا آذرپور  معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گیلان اظهار کرد : هدف از برگزاری تور یادشده ، کسب آمادگی بیشتر راهنمایان گردشگری به منظور ارائه خدمات تورگرانی مطلوبتر به گردشگران خارجی به گیلان و آشنایی هرچه بیشتر راهنمایان با منطقه و توصیف شهرستان تالش به زبانهای خارجه و نحوه ارائه اطلاعات است .

وی اظهار کرد : برای توسعه گردشگری در استان ˈ آموزش ˈ یکی از مولفه های اصلی ست که در اولویت برنامه های این اداره کل قرار گرفته است .

وی ادامه داد : بیش از۶۰ نفر از راهنمایان و فراگیران دوره های گردشگری در تور تالش شرکت کردند و به صورت آزمایشی و نمادین به توصیف این شهرستان و جاذبه های گردشگری به زبانهای انگلیسی ، روسی ، ایتالیایی ، آلمانی ، فرانسه و اسپانیایی پرداختند .

آذرپور افزود : این تور تخصصی به همراهی جمعی از مدرسان ، استادان و پژوهشگران مجرب زبانهای خارجی انگلیسی ، روسی ، ایتالیایی ، آلمانی ، فرانسه و اسپانیایی برگزار شد .

گیلان دارای ۵۷ دفتر خدمات مسافرتی است و تا کنون ۱۷۹راهنما در استان کارت لیدر تور دریافت کرده اند .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه