باشگاه اسپانیایی در انتظار غرامت؛

دلیل شکایت علیه ملی پوش ایرانی در فیفا مشخص شد+عکس

باشگاه هوئسکا اسپانیا که داعیه امضای قرارداد با بازیکن ایرانی امیان فرانسه را دارد، در انتظار صدور رای فیفا درباره این انتقال است.

دلیل شکایت علیه ملی پوش ایرانی در فیفا مشخص شد+عکس

به گزارش هشت دی،به نظر می‌رسید با پیوستن سامان قدوس به آمیان فرانسه و ۶۵ دقیقه بازی برای این تیم برابر رمس، پس از چندین هفته حواشی مربوط به انتقال او پایان یافته باشد اما باشگاه هوئسکا، که یکی از مشتریان مهاجم سابق اوسترشوند بود، دست‌بردار نیست و مدعی است با این بازیکن قرارداد امضا کرده است.

بر همین اساس این تیم به فیفا شکایت کرده و منتظر رای فدراسیون جهانی فوتبال است.

به نوشته روزنامه «ال پریودیک دی آراگون» هوئسکا انتظار دارد فیفا برای قدوس جریمه مالی تعیین کند.

این روزنامه می‌نویسد، فصل جدیدی در تاریخ هوئسکا با سامان قدس گشوده شده است. فوتبالیست ایرانی برای باشگاه آمیان در لیگ ۱ فرانسه بازی کرد و از آنجایی که از نظر هوئسکا این بازیکن، بازیکن این تیم لالیگایی تلقی می‌شود بنابراین هوئسکا به فیفا مراجعه خواهد کرد تا درباره این موضوع تصمیم‌گیری کند.

تیم آمیان فرانسه با باشگاه اوسترشوند به توافق رسید که با پرداخت مبلغی بیش از ۴ میلیون یورو، که مبلغی بالاتر از توافق باشگاه اسکاندیناوی با هوئسکا بود، سامان قدوس را به خدمت بگیرد.

در حالی که این بازیکن روز ۷ اوت به هوئسکا سفر کرده بود و به نظر می‌رسید توافقی هم بین دو طرف صورت گرفته بود به طوری که مدیر برنامه‌ای به نام کیکه پینا، عکس‌هایی از امضای قرارداد در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده بود که در آنها او به همراه قدوس و رئیس باشگاه هوئسکا دیده می‌شدند.

در ادامه این گزارش آمده است،با این حال، با وجود ماهیت رسمی قرارداد، اوسترشوند می‌خواست که این بازیکن به لیگ فرانسه برود، در حالی که پیشنهادهای قابل توجهی برای این بازیکن ایرانی مطرح می‌شد. توافق نامه بین تیم سوئدی و آمیان انجام شد و قدوس رسما به این تیم پیوست.

در همین حال، هوئسکا همچنان در انتظار تصمیم فیفاست. این تصمیم می‌تواند دو احتمال داشته باشد: قدوس در آمیان بماند و هوئسکا غرامت دریافت کند و یا این که این بازیکن با با محرومیت مواجه شود و باشگاه سوئدی هم جریمه شود.

منبع: برنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه