آخرین گزارش از وضعیت مصدومان زلزله کرمانشاه؛

تعداد مصدومان زلزله کرمانشاه به ۲۶۷ نفر رسید

زلزله اخیر در استان کرمانشاه ۲۶۷ مصدوم بر جای گذاشت که ۲۲ نفر از مصدومان هنوز بستری هستند و تاکنون ۶ عمل جراحی بر روی مصدومان زلزله انجام گرفته است.

تعداد مصدومان زلزله کرمانشاه به ۲۶۷ نفر رسید

به گزارش هشت دی،زلزله اخیر در استان کرمانشاه ۲۶۷ مصدوم بر جای گذاشت که ۲۲ نفر از مصدومان هنوز بستری هستند و تاکنون ۶ عمل جراحی بر روی مصدومان  زلزله انجام گرفته است.

پس از وقوع این زمین‌لرزه، پنج تیم امدادی اورژانس، ۱۲ دستگاه آمبولانس، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲ دستگاه خودروی عملیاتی به این مناطق اعزام شد.

۱۳۷ نفر از مجروحان ناشی از وقوع زلزله مذکور مرد و ۱۳۰ نفر از آن‌ها زن بودند و کم سن‌ترین مصدوم این حادثه، پسر بچه‌ای ۲ ساله و مسن‌ترین مصدوم نیز زنی ۸۲ ساله بود.

بیشترین مصدومان این زلزله مربوط به رده سنی ۲۱ تا ۳۰ سال و بیشترین علل مصدومیت، تروما (ضربه) به دست و پا بوده است که ۲۴۵ نفر از مجروحان ترخیص شده و ۲۲ نفر هنوز در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری هستند.

براساس این گزارش، ۱۰۲ نفر در ثلاث‌باباجانی، ۴۵ نفر در کرمانشاه، ۴۰ نفر در روانسر، ۲۰ نفر در سرپل‌ذهاب، ۱۹ نفر در پاوه، ۱۹ نفر در جوانرود، ۱۰ نفر در گیلان‌غرب، هشت نفر در اسلام‌آباد غرب و چهار نفر در شهرستان دالاهو مصدوم شدند.

گفتنی است، سه زن ۲۳، ۳۲ و ۴۳ ساله در شهرستان کامیاران از توابع استان کردستان نیز بر اثر وقوع این زمین‌لرزه دچار مصدومیت شده و به بیمارستان سینا در کردستان انتقال داده شدند که پس از دریافت خدمات درمانی مورد نیاز، ترخیص آنان انجام گرفت.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه