فرمانده سپاه قدس گیلان عنوان کرد:

برگزاری مرحله تکمیلی دوره تربیت راهنمایان فضای مجازی در رشت/ کاهش آسیب ها با ارتقاء سطح سواد رسانه ای آحاد مردم

فرمانده سپاه قدس گیلان، گفت: مرحله اول تکمیلی دوره تربیت راهنمای فضای مجازی دوشنبه ۵ شهریور با حضور افراد منتخب دوره مقدماتی در رشت برگزار می گردد.

برگزاری مرحله تکمیلی دوره تربیت راهنمایان فضای مجازی در رشت/ کاهش آسیب ها با ارتقاء سطح سواد رسانه ای آحاد مردم

به گزارش ۸دی، سردار محمد عبدالله پور در جمع خبرنگاران با اشاره به گسترش روز افزون استفاده مردم از فضای مجازی و افزایش فراوان آسیب های این فضا اظهار داشت: راهکار عملی و موثر در زمینه کاهش آسیب ها ارتقاء سطح سواد رسانه ای و سواد فضای مجازی آحاد مردم است.

وی با بیان اینکه به وسیله ارتقا سطح سواد رسانه ای می توانیم از آسیب های این فضا جلوگیری کنیم تا بستر فضای مجازی برای استفاده مناسب مردم مهیا شود افزود: یکی از زیرساخت های سواد رسانه و سواد فضای مجازی وجود اساتید، راهنما و مربیان توانمند در سطح استان است تا موضوع سواد رسانه ای به صورت علمی برای آحاد مردم تبیین و تبلیغ شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان اظهار کرد: به منظور کمک به کاهش آسیب ها در اقشار مختلف مردم به ویژه در قشرهای بسیج، مرکز فضای مجازی سپاه قدس گیلان اقدام به طراحی برنامه ای جهت تربیت راهنمای سواد رسانه ای و سواد فضای مجازی کرده است.

وی با اشاره به اینکه در این برنامه ۱۳۰ نفر از مربیان گزینش شده طی سه مرحله آموزش می بینند افزود: پس از پایان دوره ها از این افراد به عنوان مربی سواد فضای مجازی در سطح شهرستان های مختلف استفاده می شود.

عبدالله پور با بیان اینکه دوره اول این برنامه در اواخر تیر ماه سال ۹۷ در رشت برگزار شد گفت: منتخبین مرحله مقدماتی که از طریق آزمون انتخاب شده اند با گذراندن مرحله اول و دوم تکمیلی مدرک خود را دریافت خواهند کرد و از آنها به عنوان مربی استفاده خواهد شد.

سردار عبدالله پور با اشاره به اینکه مرحله اول تکمیلی دوره تربیت راهنمای فضای مجازی فردا روز دوشنبه پنجم شهریورماه با حضور افراد منتخب دوره مقدماتی در شهر رشت برگزار می گردد اظهار کرد: این دوره با حضور اساتید کشوری برگزار می شود و مباحثی مانند مخاطب شناسی، اصول کلاس داری، خطابه و فن بیان، شیوه های مدرن مدیریت جلسات آموزشی از جمله سرفصلهایی است که در این دوره به شرکت کنندگان آموزش داده خواهد شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان در پایان یکی از زیرساخت‌های افزایش سطح سواد فضای مجازی در گیلان را وجود اساتید و مربیان توانمند، و علمی دانست و گفت:‌ امیدواریم با این اقدام مؤثر مرکز فضای مجازی سپاه قدس گیلان،‌ موضوع سواد رسانه به شکل علمی برای آحاد مردم تبیین شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه