دو مقصد احتمالی هافبک بارسلونا مشخص شد

همزمان بتیس هم به تلاش برای جذب این هافبک برزیلی ادامه می‌دهد اما سخت بتواند منابع مالی لازم را فراهم کند.

دو مقصد احتمالی هافبک بارسلونا مشخص شد

به گزارش ۸دی،بنفیکا و رئال بتیس دو مقصد احتمالی رافینیا آلکانتارا هستند.

رافینیای ۲۵ ساله قصد دارد اگر پیشنهاد قابل توجهی از سوی تیمی خوب دریافت کرد، برای به دست آوردن فرصت بازی بیشتر از بارسلونا جدا شود. او در تور پیش فصل عملکرد بسیار خوبی داشت و والورده را هم به حفظش متقاعد کرد اما شخصا تصمیم به جدایی دارد. در روزهای اخیر رئال بتیس تلاش زیادی کرده تا بارسلونا را به فروش رافینیا متقاعد کند اما ظاهرا پیشنهاد آنها به رقم درخواستی بارسا نزدیک هم نیست.

به گزارش AS، بارسلونا قیمت رافینیا را ۲۵ میلیون یورو اعلام کرده و با یک انتقال قرضی با بند خرید اجباری هم کنار می آید. بتیس به شدت در تلاش است تا هر طور شده منابع مالی لازم برای خرید این بازیکن را فراهم بیاورد اما کار بسیار سختی پیش رو دارد. اما آندلسی‌ها در این راه تنها نیستند. بنفیکا که در ابتدای تابستان به جذب رافینیا ابراز علاقه کرده بود، همچنان در فکر جذب این هافبک برزیلی است.

این تیم پرتغالی البته در صورتی برای خرید رافینیا با رقم درخواستی بارسلونا اقدام خواهد کرد که به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. این تیم در پلی آف این تورنمنت در خانه با پائوک یونان مساوی کرده و نیاز دارد تا در خانه حریف برنده شود تا به دور گروهی صعود کند.

بارسلونا انتظار دارد در ۵ روز باقی مانده از نقل و انتقالات، چند جا به جایی صورت بگیرد.

منبع: پارس فوتبال

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه