مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان خبر داد:

برق منطقه ای گیلان ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه در دست اجرا دارد

مهندس بلبل آبادی گفت: بار مالی پروژه هایی که ظرف ۳ سال آینده می بایست مورد بهره برداری قرار بگیرند بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان است.

برق منطقه ای گیلان ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه در دست اجرا دارد

به گزارش ۸دی، عظیم بلبل آبادی در گفتگویی در خصوص طرح های در دست اجرای برق منطقه ای گیلان اظهار داشت : علی رغم تمامی تنگناهای شدید نقدینگی و مالی که صنعت برق کشور و به تبع آن صنعت برق استان گیلان با آن رو به رو بود، شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان موفق شد اقدامات اساسی و زیربنایی را در زمینه بالا بردن ظرفیت شبکه پستها و خطوط برق استان گیلان انجام دهد.
وی افزود: طی سالهای ۹۵ تا به امروز، حدود ۴۲۵ مگاولت آمپر به ظرفیت نامی پستهای فوق توزیع استان گیلان افزوده شد. که این مقدار معادل ۱۶ درصد ظرفیت پستهای فوق توزیع استان گیلان می باشد.

در زمینه خطوط هم پروژه های مختلفی احداث و مورد بهره برداری و افتتاح قرار گرفته که بار مالی مجموع پروژه ها از سال ۹۵ تا به امروز حدود ۱۳۵ میلیارد تومان می باشد.

 بلبل آبادی در خصوص پروژه های در دست اقدام و آتی شرکت گفت: پستهای ۶۳/۲۰ کیلوولت سپیدرود رشت ، سلیمانداراب رشت و صومعه سرا از جمله پروژه های در حال اجرای شرکت می باشد که انشاا… حداکثر تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهند رسید.

وی افزود:همچنین قرارداد احداث یک دستگاه پست ۶۳/۲۰ کیلوولت برای شهرستان آستارا قبل از سال منعقد شده که امیدواریم اوایل سال آینده و قبل از پیک تابستان وارد مدار شود.

مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان بیان داشت:در بخش انتقال نیز پروژه های بزرگی برای شهرستانهای رشت، تالش و انزلی کلید خورده و در دست اقدام می باشد. بار مالی این پروژه ها که ظرف ۳ سال آینده می بایست مورد بهره برداری قرار بگیرند بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان است.

منبع: ندای گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه