“خودپرداز آب” در بندرانزلی راه‌اندازی شد

دستگاه خودپرداز آب آشامیدنی تصفیه شده توسط یک واحد صنفی در شهر بندرانزلی راه‌اندازی شد‌.

“خودپرداز آب” در بندرانزلی راه‌اندازی شد

به گزارش هشت دی،دستگاه موسوم به خودپرداز آب آشامیدنی تصفیه شده که به گفته متصدی آن آب را به‌صورت فله و بهداشتی در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد در یک واحد صنفی متعلق به یک شهروند اهل شهر بندرانزلی راه‌اندازی شد.

صاحب این واحد صنفی درباره نصب این دستگاه اظهار داشت:‌ در حال حاضر شهروندان بسیاری از شهرهای کشورمان از مراکزی مانند قم و مشهد گرفته تا مناطق جنوب کشور با این دستگاه آشنایی دارند و از آن استفاده می‌کنند.

وی در مورد عملکرد این دستگاه ابراز داشت:‌ این دستگاه فروش خودکار آب از یک طرف به یک دستگاه تصفیه آب صنعتی در داخل فروشگاه متصل شده است که پس از شیرین کردن آب و ضدعفونی کردن آن در دو مرحله،‌ آب سالم و بهداشتی را در اختیار مردم قرار می‌دهد.

این شهروند اهل بندرانزلی با بیان اینکه تمام آزمایشات مربوطه بر روی آب تصفیه شده این دستگاه انجام می‌شود افزود:‌ با انجام آزمایشات مربوطه شبهه‌ای از لحاظ املاح احتمالی موجود در آب و یا وجود میکروب در آن باقی نمی‌ماند و به‌راحتی می‌توان از آن استفاده کرد.

مسئول این واحد صنفی برخی از فوائد نصب این دستگاه را مورد اشاره قرار داد و گفت:‌ در دسترس بودن آب آشامیدنی سالم و بهداشتی به‌صورت ۲۴ ساعته،‌ جلوگیری از هدررفت زمان و کاهش آلودگی محیط اطراف با بطری‌های پلاستیکی از جمله مهم‌ترین این مزایا هستند.

وی صاحب اصلی و مبتکر این دستگاه را یک شرکت دانش‌بنیان در شهر مشهد اعلام کرد و ابراز داشت:‌ دستگاه‌های خودپرداز آب آشامیدنی تصفیه ‌شده بر دو نوع هستند که یکی از این‌ها با کارت‌های عابر بانک و دیگری توسط کارت‌های قابل شارژ کار می‌کند.

این شهروند بندرانزلی هدف خود از خرید و راه‌اندازی دستگاه خودپرداز آب را برشمرد و افزود:‌ در کنار ارائه سرویس خرید شبانه‌روزی به مشتریان مهم‌ترین هدفم از راه‌اندازی این دستگاه کمک به طبیعت و جلوگیری از آلودگی محیط زیست با بطری‌های پلاستیکی است.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه