در کتاب «راه نشان» منتشر شد

پاسخ رهبر انقلاب به نامه یک نوجوان لبنانی

پاسخ رهبر انقلاب به نامه یک نوجوان لبنانی برای نخستین بار در کتاب «راه نشان» که درباره دوران بلوغ و سن تکلیف و محوریت بیانات رهبر معظم انقلاب است، منتشرشد.

پاسخ رهبر انقلاب به نامه یک نوجوان لبنانی

به گزارش ۸دی، کتاب «راه نشان» با موضوع دوران بلوغ و سن تکلیف و با محوریت بیانات رهبر معظم انقلاب، برای استفاده دانش آموزان دوره های اول و دوم متوسطه و مربیان پرورشی، توسط اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان تهران منتشر شد.

کتاب «راه نشان» با موضوع دوران بلوغ و سن تکلیف و با محوریت بیانات رهبر معظم انقلاب، برای استفاده دانش آموزان دوره های اول و دوم متورسطه و مربیان پرورشی منتشر شده است در مقدمه این کتاب به قلم مسعود شاکر سرپرست واحد استان تهران این تشکل دانش آموزی آمده است: “دوران بلوغ یکی از مهمترین برهه‌های حساس زندگی هر نوجوانی است. دورانی که سر منشأ تحولات روحی و جسمی فراوانی در میان دختران و پسران است. این تحولات اگر با برنامه ریزی صحیح همراه نبوده و در یک مسیر الهی مدیریت نشود، آینده‌ای پر مخاطره برای نوجوان رقم خواهد زد.”

بخشی از کتاب تحت عنوان پاسخ به نامه یک نوجوان لبنانی می آید؛

نامه‌ی تو را دریافت کردم و از محبت پاک و بی شائبه‌ات متشکرم. شما کودکان و نوجوانان لبنانی در دل من جای دارید و از خدا می‌خواهم شما را حفظ کند و شاد و سالم بدارد و برای آینده کشور و ملتتان ذخیره نماید.

عزیزان من اسلام به جوانان مومن و عالم و شجاع و سالم نیازمند است تا بتوانند در مقابل دشمنان از آن دفاع کنند و دین خدا را که مایه سعادت انسان‌هاست به انسان‌ها هدیه کنند.

سعی کنید خود را آنطور که اسلام می‌پسندد بسازید و برای آینده اسلام و مسلمین مفید باشید و خدا را از خود خشنود نمایید. به شما دعا می‌کنم. «والسلام علیکم سیدعلی خامنه‌ای»

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه