اگر اقدامات جهادی در همه زمینه ها فرهنگ سازی بشود جامعه بهتری خواهیم داشت

پزشک فعال در اردوهای جهادی گفت:اگر اقدامات جهادی در همه زمینه ها فرهنگ سازی بشود جامعه بهتری خواهیم داشت.

اگر اقدامات جهادی در همه زمینه ها فرهنگ سازی بشود جامعه بهتری خواهیم داشت

به گزارش ۸دی، با توجه به فرارسیدن روز پزشک به سراغ پزشکی رفتیم که این روزها به صورت جهادی به مداوای رایگان مردم می‌پردازد و در اردوهای جهادی حضور می یابد.
وی که از بسیجیان شهرستان آستانه اشرفیه می باشد در معرفی خود به خبرنگار ما گفت: فاطمه رجبی هستم. از بسیجیان شهرستان آستانه اشرفیه و پزشک عمومی می باشم. بنده حدود دو سال است پزشکی را شروع نمودم و در حال حاضر در درمانگاه یکی از بخش های شهرستان مشغول خدمت می باشم.

این پزشک بسیجی در رابطه با انگیزه حضور خود در اردوهای جهادی اظهار کرد:علایق شخصی ودرونی ام مرا سوق به فعالیت های جهادی در زمینه پزشکی و درمان داد و باتوجه به محرومیتهایی که در شهر و مخصوصا روستاها داریم امیدوارم این کارها ادامه پیداکند و پزشکان بیشتری در این مسیر وارد بشوند.

رجبی با اشاره به حضور خود در اردوهای جهادی تصریح کرد:بنده به صورت رایگان با همکاری با نهادهای مختلف از جمله شبکه بهداشت و درمان یک بار در مسجد جسیدان و یکی دو بار هم در یکی از روستاهای اطراف چهارده که اردوی جهادی بود و مجری سپاه بود در برنامه ها وهمایش ها در ایستگاه های و ویزیت رایگان که برپا می شود شرکت کردم و در خدمت همه هستم.

وی با اشاره به خدمات پزشکی در مناسبت‌های مختلف متذکر شد:در مناسبت هائی چون ایام فاطمیه و اعیاد که غرفه هایی زده می شود حتی در چند روز در خدمت دوستان ومجریان امر خیر می باشم و مساجد روستاها و پایگاه های مقاومت اگر برنامه بگذارند به صورت رایگان با توجه به برنامه کاری در خدمتشان هستم.

این پزشک بسیجی اهل آستانه خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب و تاکید ایشان مخصوصا قرار دادن شعارسال به همین نام می بایست اقداماتی جهادی داشته باشیم و هرکدام از مردم با هر تخصصی می‌توانند اقدامی جهادی در راستای تخصص ورشته خودشان داشته باشند حالا پزشک با درمان مردم و مهند‌س با سازندگی و معلم با کارهای فرهنگی و تربیت افراد و… به نظر من اگر اقدامات جهادی در همه زمینه ها فرهنگ سازی بشود شهر وجامعه بهتری خواهیم داشت.

وی در پایان تاکید کرد: خیلی خوشحالم که میتوانم باعث تسکین درد مردم بشوم و امیدوارم که خدا هم قبول کند. بنده تمام همت خود را برای استمرار این امر متمرکز خواهم کرد وان شاالله در بخش های مختلف فعالیت جهادی تقویت شود.

منبع: پزشک بسیجی فعال در اردوهای جهادی:

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه