مردم نیکوکار شفت حدود ۱میلیارد تومان به همشهریان خود کمک کردند

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان شفت از نیکوکاری و کمک یک میلیارد تومانی مردم نیکوکار شفت در سال گذشته در شفت خبر داد.

مردم نیکوکار شفت حدود ۱میلیارد تومان به همشهریان خود کمک کردند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از صبح شفت، مردم نیکوکار شفت حدود بر یک میلیارد تومان در قالب صدقات ، زکات ، جشن عاطفه ها و نیکوکاری ، همیان مولا ، زکات فطریه ، اطعام ، مفتاح الجنه ، نذورات و قربانی و سایر موارد به مددجویان و نیازمندان این شهرستان کمک و مساعدت کرده اند.

مدیر کمیته امداد شفت از واریز ۹۸۰ میلیون تومان مستمری به حساب حدود ۱۰ هزار نفر از مددجویان تحت پوشش این شهرستان در این مدت خبر داد و گفت: سال گذشته بیش از ۱۳۰ میلیون تومان نیز بعنوان موردی به مددجویان و افراد غیر تحت پوشش شفت اختصاص داده شده است .

محمودی با اشاره به پرداخت ۴۲ میلیون ریال کمک هزینه جهیزیه به ۵ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد شفت در سال گذشته افزود: یک واحد مسکونی ۴۵ متری نیز برای یک خانواده یتیم در سال جاری توسط نیکوکاران این شهرستان احداث شده است .

وی با بیان اینکه مردم نیکوکار شفت در سال گذشته بیش از ۱۰ میلیون تومان در راستای اجرای طرح محسنین به نیازمندان کمک کرده اند گفت: در سالجاری نیز بالغ بر ۱۷۵ میلیون تومان از سوی مردم نیکوکار شفت در جهت پس انداز ، مخارج تحصیل و غیره ایتام تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان هزینه شده است .

هم اکنون ۱۸۲ یتیم تحت پوشش کمیته امداد شفت هستند که از سوی هزار و ۲۵۸ نیکوکار حمایت می شوند و ۵۲ نیکوکار نیز حمایت ۱۵۳ نفر از خانواده های طرح محسنین را بر عهده دارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه