توزیع مرغ منجمد برای تنظیم بازار در آستارا آغاز شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا با اشاره به افزایش قیمت مرغ در روزهای گذشته گفت: با هدف تنظیم بازار و کنترل افزایش قیمت، توزیع این فرآورده دامی به صورت منجمد با نرخ مصوب در این شهرستان آغاز شد.

توزیع مرغ منجمد برای تنظیم بازار در آستارا آغاز شد

به گزارش هشت دی، محسن آهنی روز جمعه  افزود: در چند روز گذشته افزایش قیمت نهاده های دامی و خوراک دام و طیور باعث بالا رفتن نرخ گوشت مرغ در شهرستان آستارا شده که با توزیع مرغ منجمد از رشد بی رویه قیمت این محصول جلوگیری خواهیم کرد.
وی با اشاره به اینکه هر کیلوگرم گوشت مرغ در بازار آستارا ۱۱۵ هزار ریال به فروش می رسد، اضافه کرد: با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در سه روز گذشته چهار تن مرغ به قیمت مصوب ۶۸ هزار در شهر آستارا توزیع شد و چهار تن نیز اوایل هفته آینده به قیمت مصوب در تعدادی از مرغ فروشی های شهرهای آستارا و لوندویل توزیع خواهد شد.
آهنی با بیان اینکه در صورت نیاز بازار گوشت منجمد گوسفندی نیز به بازار عرضه می شود، ادامه داد: دولت برای تامین کالاهای اساسی مردم هیچ مشکلی ندارد و غلات، مواد پروتئینی، روغن، حبوبات، مواد شوینده، لوازم خانگی برقی و قطعات خودرو از کالاهایی هستند که نسبت به افزایش قیمت آنها نظارت و بازرسی ویژه صورت می گیرد.
به گفته آهنی شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی اعم از گرانفروشی و کم فروشی مراتب را به شماره ۱۲۴ اطلاع دهند.
بندر آستارا در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع است و سالیانه ۶۰۰ هزار قطعه مرغ گوشتی توسط هفت واحد مرغداری این شهرستان تولید و روانه بازار شد.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه