شاهکار مسئولان تیروکمان/ ناهار، زهرا نعمتی را حذف کرد!

زهرا نعمتی بر اثر سهل انگاری مسئولان تیروکمان از بازیهای آسیایی حذف شد.

شاهکار مسئولان تیروکمان/ ناهار، زهرا نعمتی را حذف کرد!

به گزارش هشت دی، امروز می توانست یک روز تاریخی برای دختر کماندار پارالمپیکی ایران تبدیل شود. زهرا نعمتی که با انگیزه فراوان برای اولین بار به جز بازی های پاراآسیایی در بازی های آسیایی هم حاضر شده بود، با یک اتفاق عجیب و نادر حذف تلخی داشت.

در حالی که زهرا نعمتی در دور یک شانزدهم تیراندازی با کمان در بخش ریکرو انفرادی زنان را با موفقیت پشت سر گذاشت و به مرحله بعد راه یافت، با اتفاقی نادر و عجیب از حضور به مرحله بعدی جا ماند.

گویا بعد از مسابقه دور اول مسئولان به نعمتی اعلام کرده بودند، هنگام صرف ناهار است و مرحله بعدی از ساعت ۱۴ آغاز می شود. این کماندار هم با همین تصور برای صرف ناهار محل مسابقات تیراندازی با کمان را ترک کرد که به یک باره وزیری، دیگر ورزشکار ایرانی با سراسیمگی به محل آمده و به نعمتی اعلام کرد رقبا در حال رقابت هستند.

بلافاصله مسئولان نعمتی را به محل برگزاری مسابقه آوردند؛ اما کار از کار گذشته بود و غیبت نعمتی به منزله انصراف او محسوب شد. نعمتی بعد از این اتفاق اشک می ریخت و حالا شرایط روحی بدی داشت.

 

به همین راحتی کماندار ایرانی شانس حضور در مراحل بالاتر را از دست داد؛ اگرچه شاید به خاطر اینکه حریفش از اندونزی بود، سخت گیری بیشتری صورت گرفت.

اما مقصر این اتفاق چه کسی بود؟ سرمربی کره ای تیم ملی خودش را مقصر معرفی کرده و گفته باید زمان بندی بهتری انجام می داد و زهرا نعمتی هم گفته در درجه اول خودش مقصر است.

 

حضور این کماندار ثانیه هایی پیش از شروع مسابقه در سرویس بهداشتی، اتفاقی بود که به شکلی عجیب باعث حذف او از مسابقات شد. البته اگر زمان مسابقه به درستی به گوش نعمتی می رسید؛ قطعا او هم زمانبندی بهتری برای استراحت داشت.

دباغ نایب رییس فدراسیون تیر و کمان درباره این اتفاق شوکه کننده گفت: پیش می آید! در تایم اشتباه کردیم. به ما گفتند وقت استراحت است؛ اما به نظر می رسد در اعلام تایم اشتباه کردند. از این اتفاقات پیش می آید. اعتراض زدیم و منتظر نتیجه اعتراض هستیم.

 

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه