زمان توزیع سبد کالا اعلام شد

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در کنار رونق اشتغال، بسته‌های حمایتی اجتماعی و سبد کالا را از شهریور ‌در اختیار مردم قرار می‌دهیم.

زمان توزیع سبد کالا اعلام شد

به گزارش ۸دی؛انوشیروان محسنی بندپی ظهر امروز در جلسه شورای اشتغال استان گلستان درباره ضمانت‌های بانکی هم اظهار داشت: صندوق ضمانت در وزارت کار تا ۲۵۰ میلیون تومان وثیقه متقاضیان را تقبل می‌کند و قرار شد این کار برای طرح‌های اشتغالزای گردشگری، خدمات و کشاورزی طرح‌های خوبی دیده شده تا زمینه ثبات در روستاها را داشته باشیم.

وی تاکید کرد: سقف ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای توسعه اشتغال در روستاهای کشور در نظر گرفته شده و این تسهیلات خارج از تسهیلات دیگر است که نهادهای دیگر در اختیار مردم قرار می‌دهند.

سرپرست وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: کمیته امداد ۱۴۰۰ و بهزیستی ۶۰۰ میلیارد تومان در روستاها با بهره پایین‌تر پرداخت کردند.

به گزارش تسنیم، محسنی بندپی افزود: یکی از برنامه‌های دولت کم کردن فشار اقتصادی از روی دوش مردم است و در کنار رونق اشتغال، بسته‌های حمایتی اجتماعی و سبد کالا را از شهریور ‌در اختیار مردم قرار می‌دهیم.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کاهش فقرزدایی و توانمندسازی مردم و اشتغالزایی و سرعت بخشیدن به اشتغال و کاهش آسیب‌های اجتماعی با تقویت نهاد خانواده و حمایت از تعاونی‌ها و صندوق‌ها از دیگر اهداف وزارت کار است.

منبع: آفتاب نیوز

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه