تولید و پخش ۸۳۰ دقیقه ویژه برنامه رادیویی و تلویزیونی در هفته دولت

صدا و سیمای مرکز گیلان با تولید و پخش ۸۳۰ دقیقه ویژه برنامه رادیویی و تلویزیونی، آغاز به کار طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و خدماتی را پوشش می‌دهد.

تولید و پخش ۸۳۰ دقیقه ویژه برنامه رادیویی و تلویزیونی در هفته دولت

به گزارش ۸دی، همزمان با فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، صدا و سیمای مرکز گیلان، بهره برداری و آغاز به کار طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و خدماتی را پوشش می‌دهد.

بر همین اساس، رادیو گیلان به مناسبت هفته دولت ۸۳۰ دقیقه برنامه در دست تهیه و تولید دارد. برنامه‌های «شهر ما » و «دریچه» به عملکرد سازمان‌ها، ادارات و نهادها می‌پردازد.

این برنامه‌ها به ترتیب از ساعت ۸:۴۵ و ۱۱:۳۰ با توجه به اولویت‌های استان در مسائل مختلف موضوعاتی چون « کشاورزی،کشتیرانی، دریانوردی، گردشگری، محیط زیست، صنعت و معدن و تجارت، خدمات گازرسانی، آب، برق، جاده در روستاها» از مسئولین مربوط دعوت به عمل می‌آورد.

برنامه عصرگاهی «گیلانه»  از ساعت ۱۸در طول هفته دولت پیام‌های مردم را در قالب تریبون آزاد که در محیط خارج از استودیو باحضور شهروندان ضبط شده، پخش می‌کند.

برنامه «پیام روستا» هر روز از ساعت ۱۵:۳۰ نیز در هفته دولت به عملکرد و اقدامات انجام شده در روستاهای استان می‌پردازد.

سیمای مرکز گیلان در هفته دولت، ویژه برنامه «کارنامه » را در هشت قسمت ۴۰ دقیقه ای پس از خبر شبانگاهی به تهیه کنندگی نوری زاده از شبکه باران به روی آنتن می‌برد.

مسئولین دستگاه‌های دولتی استان با حضور در این برنامه عملکرد خود را در طول یک سال اخیر و پیشرفت‌های حاصل از پیروزی انقلاب در طی ۴۰ سال را اعلام می‌کنند.

پخش گزارش از پروژه‌ها و گفتگو با مدیران کل، از جمله بخش‌های این برنامه است. برنامه‌های«گیل یار » و «الا تی تی» نیز در هفته دولت با دعوت از مدیران دستگاه عملکرد دولت در استان و دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان را انعکاس می‌دهد.

تولید و پخش ۶ گفتگوی ویژه خبری با موضوع هفته دولت و بررسی دستاوردهای دولت و نظام اسلامی، تولید سه گزارش ویژه خبری با موضوع طرح‌های عمرانی مهم، پوشش رویدادها و مناسبت‌های هفته دولت و پوشش افتتاحیه طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی استان، تولید محتوا در فضای مجازی، کانال خبرگزاری و صفحه خبرگزاری نیز از جمله اقدامات پیش بینی شده معاونت خبر در هفته دولت است.

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه