نماینده ولی فقیه در استان گیلان‌:

عید قربان روز بندگی خدا و عرض ارادت به پیشگاه او است

امام جمعه رشت با بیان اینکه عید قربان روز بندگی خدا است گفت: خداوند متعال هیچ گاه بندگان خود را رها نمیکند.

عید قربان روز بندگی خدا و عرض ارادت به پیشگاه او است

به گزارش هشت دی، آیت‌الله رسول فلاحتی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید قربان در مصلی امام خمینی(ره) رشت با بیان اینکه عید قربان روز بندگی خدا و عرض ارادت به محضر خداوند متعال است اظهار کرد: خداوند متعال هیچگاه بندگان خود را رها نمی‌کند و در موقعیت‌های مختلف از او دستگیری می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان حمایت خداوند از بندگان را نخستین هدیه عید قربان دانست و افزود: امروز خواست خداوند متعال بر این است که ملت ایران بهترین الگو برای اهل عالم باشند.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه هیچ قدرتی توانایی مقابله با ایران را چه در گذشته و چه اکنون ندارد اذعان کرد: امیدواریم خداوند نعمت هایی چون صبر، نعمت انقلاب و نعمت ایستادگی را از ملت ایران دریغ نکند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه در حال حاضر شرایط آب استان گیلان مناسبی است گفت: در روزهای نخست فصل کشاورزی در حوزه آب مشکلاتی وجود داشت اما شرایط بهتر شد.

وی با اشاره به بارش‌های اخیر گیلان که سبب خسارت به برخی زمین‌های کشاورزی شد بیان کرد: از مسئولان ذی‌ربط درخواست اقدامات لازم در راستای جبران خسارت کشاورزان را دارم تا آن‌ها به آینده امید داشته باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه