وضعیت قلیان سراهای سردرب دانشگاه های گیلان وحشت ناک است/ دانشجوی دختر ما در کنار یک پسر قلیان می کشد

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با بیان اینکه امروز دانشجوی دختر ما در کنار یک پسر اجنبی قلیان می کشد گفت: این خود سر آغازی برای گرایش جوانان به مواد مخدر است.

وضعیت قلیان سراهای سردرب دانشگاه های گیلان وحشت ناک است/ دانشجوی دختر ما در کنار یک پسر قلیان می کشد

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی ۸دی نیوز، احمد آقایی در نشستی با خبرنگاران با اشاره به نقد سازنده در جامعه توسط رسانه ها اظهار کرد: شفاف سازی و اطلاع رسانی رسانه ها در کاهش جرائم بسیار موثر است.

وی بیکاری و فقر را مهم ترین عامل کج روی رفتاری دانست و گفت: شکله بزه و جرم فقر و بیکاری است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با تاکید بر اینکه گیلان دومین استان بیکار کشور است اظهار کرد:با توجه به قابلیت های استان اصحاب رسانه و جراید باید این مطالبه گری را در حوزه اشتغال از مسئولین داشته باشند.

آقایی اصحاب رسانه را پرچم داران مبارزه با جهل و نادانی در جامعه دانست و گفت: اگر حق و حقوق جامعه زیر پا می رود اصحاب رسانه می توانند امور را شفاف سازی کنند.

وی با تاکید بر اینکه رسانه های جمهوری اسلامی ایران با رسانه های غرب متفاوت هستند،خاطرنشان کرد: رسانه های ما تدوم بخش راه انبیا هستند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با بیان اینکه رسانه های غرب مستعجل را ترویج می کنند، افزود: رسانه های جمهوری اسلامی ایران در راه ترویج اسلام حرکت می کنند.

آقایی با بیان اینکه خبرنگاران سنگربانان بی سنگرند اظهار کرد: هجمه ها به قلم خبرنگاران  بسیار زیاد است.

وی با بیان اینکه تشکیل کارگروه تخصصی برای مطبوعات برای محافظت از خطرات و تهدیداتی که جامعه خبری با آن مواجه اند لازم و ضروری است، افزود: کارگروه تخصصی حمایت از مطبوعات در دادگستری گیلان تشکیل می شود.

آقایی تصریح کرد: همان طور که رسانه ها در جهت اطلاع رسانی به دستگاه قضایی کمک می کنند، دستگاه قضایی نیز به عنوان یک چتر حمایتی کمک می کند تا خبرنگاران آسیب نبینند.

dadgostari00001

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با تاکید بر اینکه نباید جسارت تفکر از اصحاب رسانه سلب شود گفت: رسانه و دستگاه قضایی در سایه تعامل در جهت اصلاح جامعه و خانواده با تشکیل این کارگروه گام بر می دارند.

آقایی با اشاره به رشد قلیان سراها در سردرب دانشگاه های استان بیان کرد: باید هوشیار بود که دشمن تا کجا نفوذ کرده است.

وی نظارت بیشتر بر عملکرد قلیان سرا را مورد تاکید قرارداد و گفت: باید به قلیان سراها سرکشی کرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با بیان اینکه امروز دانشجوی دختر ما در کنار یک پسر اجنبی قلیان می کشد گفت: این خود سر آغازی برای گرایش جوانان به مواد مخدر است.

آقایی با تاکید بر اینکه دشمن می خواهد قدرت فکر را از ما بگیرد تصریح کرد: این راه تسلط بر ملت هاست .

وی با تاکید بر اینکه داخل این قلیان سراها وحشت آور است خاطرنشان کرد:  هیچ آدم آبرومندی با زن و فرزند خود وارد این قلیان سراها نمی شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان افزود: دشمن می خواهد با ترویج قلیان سراها در دانشگاه ها جوانان ما را به فساد مبتلا سازد.

وی از رسانه ها خواست که این بیداری را در جامعه ایجاد کپدران و مادران بدانند فرزندان آنها در مسیر دانشگاه با چه خطراتی مواجه اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
سید محمد.فومنی
آقای معاون دادگستری وقتی امثال آقای [...] بعنوان یک هیات علمی دانشگا ه ازاد را یکماه پیش در جاده [...] با یک اتوموبیل پر از مشروبات الکلی دستگیر میکنید و سپس با پادرمیانی نماینده آزاد میکنید دیگر چرا مباحث اینچنینی را مطرح میکنید ...وقتی همین فرد یک دانشگاه را به لجن اخلاقی های انچنانی میکشد و همگان سکوت میکنند و برایش تره خورد میکنند ...دیگر دم از ارزشهای اخلاقی نزتید....
خورشید سرخ
همشهریان عزیز با گلچین مداحی شهادت امام علی النقی(ع) شهادت حضرت امام هادی (ع) بر تمامی شیعیان تسلیت باد .
در حاشیه