معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش خبر داد

اختصاص ماهیانه ۱۰۰ میلیارد ریال به مدارس شبانه روزی از ابتدای مهر ماه

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از اختصاص ماهیانه ۱۰۰ میلیارد ریال به مدارس شبانه روزی از ابتدای سال تحصیلی جدید، خبر داد.

اختصاص ماهیانه ۱۰۰ میلیارد ریال به مدارس شبانه روزی از ابتدای مهر ماه

به گزارش ۸دی، علی الهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: یکی از برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش، شناسایی و استفاده از سایر منابع بودجه‌ای کشور است که برای پیشبرد اهداف و برنامه‌ها گریزی ناگزیر است و باید بیش از پیش به این موضوع پرداخت و از ظرفیت‌های قانون بودجه به نحو احسن استفاده کرد.

وی ادامه داد: در همین راستا و به منظور حمایت از مدارس شبانه‌روزی با هماهنگی سازمان هدفمندی یارانه‌ها و سازمان بهزیستی به تفاهمی رسیده‌ایم که بر اساس آن از ابتدای سال تحصیلی جدید، ماهیانه ۱۰۰ میلیارد ریال به مدارس شبانه‌روزی اختصاص می‌یابد و البته به تناسب شرایط و نیازمندی‌های موجود در بین آنان به‌طور متوازن توزیع می‌شود.

الهیار افزود: آنچه مهم است توجه سایر دستگاه‌ها به دستگاه بزرگ تعلیم و تربیت کشور است که خروجی آن موجبات ارتقای کیفیت نیروی انسانی کشور را فراهم می‌کند؛ همگان باید نظام تعلیم و تربیت را متعلق به خودشان بدانند و از هیچ کوششی برای رفع تنگناهای آن دریغ نکنند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه