کمپانی سازنده بازی کندی کراش از محصول جدید خود رونمایی کرد

کمپانی کینگ، سازنده بازی کندی کراش ( Candy Crush ) بازی جدیدی به نام افسانه سولگارد ( Legend of Solgard ) را به بازار معرفی کرد.

کمپانی سازنده بازی کندی کراش از محصول جدید خود رونمایی کرد

به گزارش هشت دی، افسانه سولگارد یک بازی استراتژیک با سبک ایفای نقش است که توسط استودیوی Snowprint آماده شده است. طی این بازی شما باید راه های جدیدی برای شکست دشمنان قدرتمند پیدا کنید. این بازی کاملا رایگان است ولی قطعا برای پیشرفت سریع، جزئیات خریدنی هم در آن وجود دارد.

مگر اینکه شما در غار زندگی کرده باشید که چیزی در مورد بازی کندی کراش نشنیده باشید. قطعا شما با این بازی آشنا هستید و از محبوبیت آن خبر دارید. در حال حاضر شرکت سازنده این بازی و استودیو Snowprint بازی جدیدی به نام افسانه سولگارد را به بازار عرضه کرده اند.

پس از یک ساعت بازی کردن متوجه شدیم که این بازی چقدر جذاب و در عین حال گیج کننده است. پایه اصلی این بازی احضار موجودات مختلف و استفاده از آنها برای شکست دادن دشمن است. وقتی شما به مراحل بالاتر می روید، با موجودات و دشمنان جدیدتری آشنا می شوید و همین موضوع باعث می شود که بازی کمی سخت تر شود.

ما فقط می توانیم بگوییم که این بازی کمی گیج کننده است و در زمان ارتقای موجودات این موضوع به خوبی خود را نشان می دهد. به نظر می رسد با گذشت زمان، بهتر می توان با این بازی آشنا شد و شیوه کار با آن را فرا گرفت.

به یاد داشته باشید که هدف این بازی مشغول نگه داشتن شما در بازی و ترغیب شما به خرید پول رایج این بازی است تا بتوانید ارتقاهای سریع تر و انرژی بیشتری داشته باشید. البته لازم به ذکر است که شما می توانید بدون پرداخت پولی این بازی را پیش برده و از آن لذت ببرید.

برای هر جنگ میزان مشخصی انرژی لازم است و اگر انرژی شما تمام شود باید به مدت ۴۰ دقیقه صبر کنید تا انرژی شما دوباره بازیابی شود. شما می توانید با خرید انرژی این کار را به راحتی انجام دهید.

قطعا این بازی می تواند نگاه خیلی از کاربران و گیمرها را به خود جلب کند و به زودی خبرهای زیادی در مورد این بازی اعتیادآور خواهیم شنید.

شما می توانید این بازی را به راحتی از گوگل پلی استور دانلود کنید و نظرات خود را در مورد این بازی با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

منبع: شهرخبر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه