هادی سومین طلایی ایران/ پایان کار کشتی آزاد با ۳ طلا و یک برنز

نماینده وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا با پیروزی مقابل حریف چینی در فینال سومین طلای کاروان ایران را به ارمغان آورد.

هادی سومین طلایی ایران/ پایان کار کشتی آزاد با ۳ طلا و یک برنز

به گزارش ۸دی، در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا مسابقات وزن ۱۲۵ کیلوگرم از صبح امروز (دوشنبه) آغاز شده است که پرویز هادی، نماینده کشورمان در سنگین‌وزن با پیروزی مقابل حریف چینی در فینال موفق به کسب مدال طلا شد.

 

هادی در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر سومیت از هند را شکست داد. وی در دور دوم نیز با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد اولگ بولتین از قزاقستان گذشت و راهی نیمه‌نهایی شد. هادی برای حضور در فینال به مصاف داوید مودزماناشویلی، دارنده مدال نقره المپیک، برنز جهان و قهرمان آسیا از ازبکستان رفت که با نتیجه ۱۱ بر ۸ به پیروزی رسید و جواز حضور در فینال را کسب کرد. نماینده کشورمان در دیدار نهایی نیز با نتیجه ۷ بر صفر از سد ژی وی دنگ از چین گذشت و سومین مدال طلای کشتی آزاد و کاروان ورزشی ایران را به ارمغان آورد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، در روز نخست رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا که دیروز (یکشنبه) با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست به پایان رسید، نمایندگان کشورمان موفق به کسب ۲ مدال طلا (توسط حسن یزدانی و علیرضا کریمی) و یک برنز (توسط رضا اطری) شده بودند. حسین‌خانی پنجم شد و نصیری هم به عنوانی بهتر از سیزدهم نرسید.

 

بدین ترتیب تیم ملی کشتی آزاد کشورمان موفق به کسب ۳ مدال طلا و یک برنز در ۶ وزن شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه