صعود بانوی گیلانی به فینال بازی‌های آسیایی جاکارتا

ملی‌پوش گیلانی تیم ملی روئینگ کشورمان در ماده تک‌نفره سبک‌وزن بازی‌های آسیایی جاکارتا با قرارگرفتن در مکان دوم به فینال این ماده راه یافت.

صعود بانوی گیلانی به فینال بازی‌های آسیایی جاکارتا

به گزارش ۸دی، در رقابت‌های روئینگ بازی‌های آسیایی جاکارتا و در ماده تک‌نفره سبک‌وزن، نازنین ملائی در مرحله مقدماتی با قرارگرفتن در خط سه با ورزشکاران تایلند، ویتنام، چین، هنگ‌کنگ و قزاقستان به رقابت پرداخت و با ثبت زمان ۸:۳۰.۴۹ به‌عنوان نفر دوم به فینال این ماده صعود کرد.

در مرحله مقدماتی این ماده دندان پان از چین با ثبت زمان ۸:۰۹.۰۷ به مقام نخست دست‌یافت و مان لی کا از هنگ‌کنگ با ثبت زمان ۸:۳۵.۳۶، آلینا موچولا از قزاقستان با ثبت زمان ۸:۴۸.۰۹، جیانگ انگوین از ویتنام با ثبت زمان ۸:۵۳.۲۸ و آرین نیگری از تایلند با ثبت زمان ۸:۵۷.۲۶ به ترتیب در مکان‌های سوم تا ششم جای گرفتند.

نازنین ملائی در بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی در روئینگ سبک‌وزن چهارنفره با ثبت زمان ۷:۳۷.۲۴ در مکان سوم قرار گرفت، وی در مسابقات آسیایی پاتایا تایلند در روئینگ تک‌نفره سبک‌وزن با ثبت زمان ۷:۱۸.۷۱ موفق به کسب مدال طلا شد.

به گزارش فارس، فینال ماده تک‌نفره سبک‌وزن روز جمعه دوم شهریورماه آغاز می‌شود و ملائی ۲۶ ساله با حضور در خط چهار با حریفانی از تایلند، ویتنام، چین، هنگ‌کنگ و قزاقستان برای کسب مدال رقابت می‌کند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه