خزانه گیری برنج در واحد مسکونی شهری در گیلان

شهروند شفتی:با توجه به بعد مسافت زمین های کشاورزی اینجانب و همچنین نگرانی از کمبود آب ، برای اولین بار، اقدام به خزانه گیری برنج در حیاط منزل شخصی نموده ام

خزانه گیری برنج در واحد مسکونی شهری در گیلان

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از صبح شفت، با توجه به شروع موسم خزانه گیری و نشا، یک شهروند شفتی در منزل مسکونی خود اقدام به خزانه گیری نموده است.
حسین اسلامی در گفتگو با خبرنگار صبح شفت گفت: با توجه به بعد مسافت زمین های کشاورزی اینجانب و همچنین نگرانی از کمبود آب ، برای اولین بار، اقدام به خزانه گیری برنج در حیاط منزل شخصی نموده ام.
وی افزود: کاشت بذر در خزانه در پوشش پلاستیکی متداول انجام شده است. اما با خزانه گیری برنج در منزل، هم در زمان صرفه جویی کرده ایم؛ یعنی دیگر نیاز به صرف زمان طولانی برای سرکشی به خزانه های موجود در شالیزار نداریم، و هم دیگر نگران کمبود آب احتمالی نیستیم. چرا که دوبار در  روز، این خزانه ها توسط آب شهر، آبیاری می شود. وجود پوشش پلاستیگی هم سبب شده که آب زیادی مصرف نشود.

1

2

3

4

اسلامی در پایان گفت: در ابتدا نگران بودیم که شاید نتوان در حیاط منزل و روی زمین سیمانی خزانه برنج گرفت. اما خوشبختانه بدون هیچ مشکلی نشا های برنج رشد کرده و اماده کاشت در زمین اصلی شده اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه