یادواره شهدای انجمن اسلامی شهید مطهری و مسجد جعفری شهرستان صومعه سرا برگزار شد+ گزارش تصویری

یادواره شهدای انجمن اسلامی شهید مطهری مسجد جعفری صومعه سرا شامگاه جمعه در مصلی بزرگ شهرستان صومعه سرا برگزار شد.

یادواره شهدای انجمن اسلامی شهید مطهری و مسجد جعفری شهرستان صومعه سرا برگزار شد+ گزارش تصویری

به گزارش خبرنگار سرویس ایثار و شهادت ۸دی نیوز، یادواره شهدای انجمن اسلامی شهید مطهری مسجد جعفری صومعه سرا شامگاه جمعه در مصلی بزرگ شهرستان صومعه سرا برگزار شد. حجت الاسلام والمسلمین شکری نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی استان گیلان در این مراسم با اشاره به جایگاه رفیع شهیدان گفت: دوستان شهدایی در انجمن شهید مطهری فعالیت می کردند، همچنان به یاد دوستان شهیدشان هستند و قلباهاشان برای آنها می تپد.

وی با اشاره به روز معلم و گرامیداشت شهید مطهری افزود: شهید تا معرفت نداشته باشد که شهید نمی شود. این معرفت را معلم به او میدهد. پس معلوم میشوذ که معلم چه جایگاه رفیعی دارد.

وی در پایان با اشاره به مقوله امر به معروف و نهی از منکر و بر زمین ماندن آن در جامعه امروز تاکید کرد: چطور میشود که همه نماز و روزه را جز فروع دین می دانیم و به آن عمل میکنیم اما به امر به معروف و نهی از منکر که جز فروع دین است اهمیت نمیدهیم. حداقل اگز نمی توانیم این کار را بکنیم میتوانیم جمعی را که در آن گناه صورت میگیرد به نشانه ی اعتراض ترک کنیم.

همچنین برادر محمد لطیفی به شعر خوانی و خاطره گویی از دفاع مقدس و مداح اهل بیت حاج امین اسماعیل زاده به مدیحه سرایی پرداختند.

 

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه