گیلان نایب قهرمان مسابقات تکواندو ناشنوایان کشور شد

تیم تکواندو ناشنوایان گیلان موفق به کسب مقام نایب قهرمانی رقابت های کشور شد.

گیلان نایب قهرمان مسابقات تکواندو ناشنوایان کشور شد

به گزارشهشت دی، رئیس هیات ورزش های ناشنوایان استان گیلان روز شنبه در رشت اظهار داشت: در جریان مسابقات تکواندو ناشنوایان کشور که جمعه شب در تهران پایان یافت، تیم گیلان پس از اصفهان در مقام دوم قرار گرفت.
کریم لیاقت جو افزود: بر این اساس و در پایان این رقابت ها ، تکواندوکاران شایسته گیلانی موفق به کسب دو مدال نقره و دو مدال برنز رقابت های ناشنوایان قهرمانی کشور شدند.
وی ادامه داد: در جریان این رقابت ها و در بخش مبارزه مسابقات تکواندو ناشنوایان کشور، در وزن ۵۸- کیلوگزم ، مرتضی رضاصفت از گیلان موفق به کسب عنوان وم و مدال نقره این وزن شد.
وی بیان کزد: همچنین در وزن ۸۰- کیلوگرم داریوش حسنی و در رقابت های وزن ۸۰+ کیلوگرم حسین غلام نژاد از استان گیلان موفق به کسب مقام سوم و مدال برنز رقابت های تکواندو ناشنوایان کشور شدند.
رئیس هیات ورزش های ناشنوایان استان گیلان خاطرنشان کرد: در رقابت های بخش پومسه نیز ، حسین کرمی از استان گیلان با درخشش توانست مقام نایب قهرمانی و مدال نقره این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص دهد.
لیاقت جو اضافه کرد: در رقابت های تکواندو قهرمانی ناشنوایان کشور ، با حضور زبده ترین ورزشکاران این بخش از استان های مختلف در سالن ورزشی کبکانیان تهران با هم به رقابت پرداختند.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه