مهاجری خبر مدیرعامل سپیدرود را تکذیب کرد!

در حالی که مدیرعامل باشگاه سپیدرود خبر از توافق اولیه با مهاجری برای سپردن سکان سرمربیگری این تیم داده بود، اما این امر از سوی مدیر تیم تراکتورسازی تبریز تکذیب شد.

مهاجری خبر مدیرعامل سپیدرود را تکذیب کرد!

به گزارش۸دی، کیومرث بیات مدیرعامل موقت باشگاه سپیدرود درحالی ظهر امروز (شنبه) خبر از توافقات اولیه با مدیر فعلی باشگاه تراکتورسازی تبریز جهت سپردن سکان سرمربیکری این تیم داد، که ساعاتی بعد این خبر از سوی محمدرضا مهاجری تکذیب شد.

بنابراین گزارش، مهاجری با اعلام اینکه توافقی با سپیدرود نداشتم ام، گفت: برای موفقیت نیاز است که فضا و امکانات مهیا باشد و در حال حاضر این شرایط در تیم سپیدرود مهیا نیست.

وی در ادامه افزود: من این مورد را به مسئولان این باشگاه گفتم و اگر شرایط فراهم شد آن وقت مذاکرات بین ما شکل جدی ‌تری به خود خواهد گرفت و در حال حاضر فقط می‌توانم برای تیم سپیدرود آرزوی موفقیت کنم.

یکی از دلایل اصلی گمراه شدن رسانه ها در اعلام خبر قطعی سرمربیگری مهاجری اطلاعات و اخبار ضد و نقیضی است که از اطرافیان باشگاه به بیرون مخابره می شود و ظاهرا قرار هم نیست یک منبع اطلاع رسانی رسمی و واحد اخبار این تیم را پوشش دهد.

سپیدرود بعد از وارد شدن در یک دعوای فرسایشی از پایان فصل گذشته تا امروز هیچ رسانه رسمی ندارد و بیات مدیرعاملی که در ابتدای کار خودش اعلام کرد که شاید فقط ۱۰ روز در این تیم مسئولیت داشته باشد با اعلام اخباری که معمولا خیلی زود تکذیب می شود بر سردرگمی افکار عمومی می افزاید.

محمد نوین مالک باشگاه سپیدرود پس از برکناری خداداد عزیزی از پایان هفته سوم علاوه بر سرمربی تقریبا تمامی اعضای کادرفنی اش را نیز کنار گذاشت و در حال حاضر فقط افشین ناظمی، سهیل حق شناس و حامد طباطبایی در کادرفنی حضور دارند.

نکته حایز اهمیت این است که محمد نوین پس از برکناری اعضای کادرفنی و انتخاب بیات به عنوان مدیرعامل، هیچ اثری در باشگاه از او دیده نمی شود و گفته می شود که مسئولیت اداره باشگاه را به هیئت فوتبال بازگردانده است، خبری که تا امروز مورد تایید قرار نگرفته است.

سپیدرود در حالی در لیگ برتر حضور دارد و می خواهد مجوز حرفه ای شدن بگیرد، که سرشار از نداشته هاست و این تیم فاقد سرمربی و کادرفنی، رسانه رسمی، دفتر باشگاه و تشکیلات، هیئت مدیره، امکانات مناسب لجستیکی و بسیار موارد دیگر است و در یک جمله می توان گفت که سپیدرود به جز هزاران هوادار عاشق در حال حاضر چیز دیگری ندارد!

منبع: ورزش سه

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه