شفر: پشت سرم‌ هم چشم دارم ؛ همه چیز را می‌دانم

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به ناراحتی گلر جوان تیمش در حاشیه دیدار برابر پارس جنوبی گفت: من پشت سرم‌ هم چشم دارم و همه چیز را می‌دانم.

شفر: پشت سرم‌ هم چشم دارم ؛ همه چیز را می‌دانم
به گزارش ۸دی،، وینفرد شفر در مورد اتفاقی که برای حسینی رخ داد و در چهار بازی گذشته استقلال به میدان نرفته است گفت: در بازی اول مقابل پیکان حسینی مصدومیت داشت و نمی توانست در بازی دوم هم بازی کند. قبل از آن مشخص نبود که کدام دروازه بان بازی می کند اما مصدومیت حسینی باعث شد رحمتی بازی کند. او خیلی خوب بازی می کرد و نمی شد به او گفت برو بیرون.
وی افزود: فوتبال یک ورزش تیمی است. بازی یک فرد نیست. اگر الان حسینی شماره دو باشد باید در تمرینات بجنگد تا شماره یک شود. نمی تواند در تمرینات کم کار کند. باید بجنگد برای اینکه نفر اول شود. نه تنها حسینی بلکه سایر بازیکنان.
سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: الان رحمتی خیلی خوب بازی کرده است. چرا باید او را بیاورم بیرون. حسینی اگر از رحمتی بهتر باشد بازی می کند. بدون نظم هیچ شانسی برای موفقیت نداریم. این اولین دروازه بان و اولین بازیکن نیست که این شرایط را دارد. او باید مبارزه کند و تمرینات خوبی داشته باشد.
وینفرد شفر ادامه داد: حسینی این شانس را دارد که در تیم بازی کند ولی باید یاد بگیرد که تیم شماره یک است نه مربی و نه بازیکن.
وی در مورد اینکه آیا در جریان ناراحتی حسینی قرار گرفته است گفت: من همه چیز را می‌دانم. همیشه گفته‌ام که پشت سرم هم چشم دارم. دوباره می‌گویم وقتی کسی شماره دو است باید بجنگد برای شماره یک. با توجه به شرایطی که در تمرینات داشته است نمی تواند بازی بعدی را هم بازی کند. خیلی وقت ها رحمتی شماره دو بود اما خیلی خوب تمرین کرد و شماره یک شد. با این حال هیچ مشکلی نیست و راه حلی برایش پیدا خواهیم کرد.

منبع: همشهری آنلاین

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه