تهیه کننده و نویسنده سریال «پدر» در گفتگو با 8دی:

توجه مردم به سریال «پدر» به واسطه نیازی است که در وجود مخاطب احساس می شد

تهیه کننده و نویسنده سریال «پدر»، گفت: توجه و استقبال مردم از این سریال علی رغم همه حرف هایی که می شنویم مبنی بر اینکه جوانان دین گریز شده اند و نسبت به دین، قرآن و آیین واکنش هایشان فرق کرده است، بیش از آنکه حاصل داستان و سریال ما باشد به واسطه نیازی است که در وجود مخاطب احساس می شد.

توجه مردم به سریال «پدر» به واسطه نیازی است که در وجود مخاطب احساس می شد

حامد عنقا در گفت و گو با خبرنگار ۸دی با اشاره به جزییات سریال “پدر” از شبکه دو سیما، اظهار کرد: علی رغم همه حرف هایی که می شنویم که جوانان دین گریز شده اند و نسبت به دین، قرآن و آیین واکنش هایشان فرق کرده است اما احساسات و علایقی که در متن قصه دنبال می شود بر پایه قرآن است.

وی اظهار کرد: توجه و استقبال مردم از این سریال بیش از اینکه حاصل داستان و سریال ما باشد به واسطه نیازی است که در وجود مخاطب احساس می شد.

 

 

** حرفی را در سریال «پدر» می زنیم که جامعه منتظر شنیدنش بود

تهیه کننده و نویسنده سریال “پدر” با اشاره به اینکه اگر “پدر” این موج را ایجاد کرده و مخاطب را به سمت تلویزیون کشانده به خاطر این است که حرفی را در این سریال می زنیم که جامعه منتظر شنیدنش بود.

عنقا با اشاره به سختی های کار گفت:  بعد از ۲۰ سال کار کردن در صدا و سیما در مشاغل مختلف اعم از کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی خیلی از مشکلات که برای خیلی از دوستان لاینحل است برای ما خاطره شده است، به اصطلاح آنقدر با موضوعات عجیب و غریبی مواجه می شویم که واقعا به اصطلاح دنده مان پهن و پوستمان کلفت شده است.

تهیه کننده و نویسنده سریال “پدر” با بیان اینکه سعی کردیم سریالی بسازیم که خوش آب و رنگ باشد، تصریح کرد: سعی کردیم از مباحث تولیدی و تهیه اش چیزی کم نگذاریم و علی رغم خیلی از سریال های ساخته شده امروز فقیر نباشد.

وی با اشاره به اینکه از آوردن بازیگران خوب و طراز اول کوتاهی و چشم پوشی نکردیم، اضافه کرد: ولی امروز سازمان صدا و سیما به لحاظ مسایل مالی درگیر موضوعات عجیب و غریبی است.

 

 

** نیمی از سریال پخش شده اما هنوز کمتر از یک سوم برآوردمان را دریافت کردیم

 

تهیه کننده و نویسنده سریال “پدر” افزود: بیش از نیمی از سریال “پدر ” پخش شده است اما هنوز کمتر از یک سوم برآوردمان را از سازمان دریافت کردیم.

وی با بیان اینکه این بچه هایی که با عشق سریال “پدر” را کار کردند و مردم از تماشای این سریال در رسانه ملی استقبال کردند و باعث شد باکس آگهی های شبکه ۲ حداکثری شود، متاسفانه چند ماه هست که نتوانستند دستمزدشان را درست بگیرند.

تهیه کننده و نویسنده سریال “پدر” با اشاره به اینکه سعی کردیم از منابع دیگر استفاده کرده و با قرض گرفتن خیلی شرمنده تیمی که کار می کند نشویم، اضافه کرد: این موضوع به صدا و سیما مربوط نمی شود و مباحث مالی به مرکز سیما فیلم مربوط می شود.

عنقا با تأکید بر اینکه بجز این موضوع بقیه اش کاملا  همراهی و حمایت بود، اظهار کرد: مدیریت و مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو کاملا قدم به قدم کنار موضوع بودند و از این بابت برای ساخت کار مشکل نداشتیم.

 

** حتی یک فِریم از کار هم دچار اصلاحیه نشد

تهیه کننده و نویسنده سریال “پدر” با بیان اینکه حتی یک فِریم از این کار هم دچار اصلاحیه و… نشده است، اظهار کرد: اگر هم مواردی بوده که باید اصلاح می شد قبل از تولید با مشورت و همراهی اصلاح شده است و باید بگویم که سال ها بود که همچین تجربه ای را با پخش سازمان و امثالهم تجربه نکرده بودم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه