آزاده گیلانی در گفتگو با 8دی:

ریشه مشکلات چیزی غیر از بی تدبیری مسئولان نیست/ جبهه و اسارتم درقبال این انقلاب هیچ است

آزاده گیلانی با اشاره به اینکه واقعا خیلی از مسئولین درد و مشکلات مردم را نمی دانند، گفت: مگر این  انقلاب را کوخ نشینان نکردند پس چرا فراموش شدند و هرکس به فکر حزب، گروه و باند خودش است.

ریشه مشکلات چیزی غیر از بی تدبیری مسئولان نیست/ جبهه و اسارتم درقبال این انقلاب هیچ است

جعفر نژاد آزاده گیلانی در گفت و گو با خبرنگار  ۸دی با اشاره به ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان، اظهار کرد: امام راحل (ره) فرمودند: «پشتیبان ولایت باشید تا به این مملکت آسیب نرسد»، اگر مسئولین کشور حرف حضرت آقا را گوش می دادند که بارها فرمودند به آمریکا اطمینان نکنید شاهد این وضعیت نبودیم ولی باز به رابطه با با آمریکا دلخوش کردند و چندسال دلخوش و منتظر آمریکا ماندند.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در دیدار اخیر، گفت: این مشکلات اقتصادی فقط از تحریم های آمریکا آب نمی خورد نه اینکه بی تأثیر باشد اما از بی کفایتی و بی تدبیری مسئولین هم هست.

 

** خیلی از مسئولین درد و مشکلات مردم را نمی دانند

آزاده گیلانی با اشاره به اینکه واقعا خیلی از مسئولین درد و مشکلات مردم را نمی دانند، گفت: بگذارید حرف و درد دل مردم را بگویم برای یک وام چندمیلیونی ازدواج چندین ضامن می خواهند و ماه ها باید منتظر بمانند اما این وام های چند میلیاردی چگونه پرداخت می شود؟! یا فروش شمش طلا؟ً! یا پرداخت ارز و دلار به چند نفر؟! مگرمی شود این ها بدون بی تدبیری مسئولین باشد؟!

جعفرنژاد با تأکید براینکه خدا می داند در این این شهر کوچک چقدر خانواده هستند که حتی نان شب ندارند و با این گرانی کمر شان شکسته شده است، تصریح کرد: جنگل یونان آتش می گیرد وزیرش استعفا می دهد ولی مسئولین ما نه کسی حاضر است کنارگیری کند یا حتی معذرت خواهی کند.

آزاده گیلانی ادامه داد: ما این همه شهید دادیم، چقدر خانواده ها تک فرزند خود را فرستادند جبهه و شهید شدند، چقدر خانواده بی  سرپرست شدند و خدا می داند چقدر فرزند وجود دارد که حتی یکبار پدر شهید خود را ندیدند و دست بابا سرشان را نوازش نکرد.

 

وی با بیان اینکه نباید مملکت ما چنین میشد آیا این بی تدبیری نیست؟ این فراموش کردن خون شهدا نیست؟!، تصریح کرد: مگر این  انقلاب را کوخ نشینان نکردند پس چرا فراموش شدند و هرکس به فکر حزب، گروه و باند خودش می باشد.

 

** ادعا و انتظاری ندارم، جبهه و اسارتم درقبال این انقلاب هیچ است

 

جعفرنژاد با تأکید بر اینکه امام راحل فرمودند نگویید این انقلاب برای ما چه کرد بگویید من برای این انقلاب چه کردم، افزود: من خودم مدیون انقلاب هستم، هرچه آبرو وشخصیت دارم از این انقلاب بدست آوردم و جبهه و اسارتم درقبال این انقلاب هیچ است.

وی افزود: آنچه که در ابتدا گفتم چیزی است که باید در تراز انقلاب اسلامی باشد وگرنه من ادعا و انتظاری از این انقلاب ندارم.

 

** دخترم همسر شهید است و شغلی ندارد

این آزاده گیلانی در پاسخ به اینکه فرزندانش الان چه کار می کنند، گفت: پسر بزرگم لیسانس دارد و ازدواج کرده اما بیکار است و ما هر چه توان داریم کمکش می کنیم و دخترم فوق دیپلم دارد همسر شهید است و شغلی ندارد و فرزند آخرم هم دانش آموز می باشد.

وی گفت: شهید سید میثم تراهی همسر دخترم از تکاوران سپاه بود که در مبارزه با گروه ریگی در سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه