۲ شمشیرباز گیلانی عازم بازی های آسیایی اندونزی شدند

محمد رهبری و فائزه رفیعی شمشیربازان گیلانی عازم اندونزی محل برگزاری بازی های آسیایی ۲۰۱۸ شدند.

۲ شمشیرباز گیلانی عازم بازی های آسیایی اندونزی شدند

به گزارش هشت دی،مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان روز جمعه اظهار داشت: محمد رهبری و فائزه رفیعی ۲ ورزشکار شاسته گیلان به همراه تیم ملی شمشیربازی عازم جاکارتا پایتخت اندونزی شدند تا در مسابقات بازی های آسیایی ۲۰۱۸ حضور یابند.
سعید علیپور افزود: این شمشیربازان شایسته گیلانی که امیدهای کسب مدال برای کاروان ورزشی ایران نیز محسوب می شوند، در اسلحه سابر با نخستین کاروان ورزشی ایران به محل بازی های آسیایی در شهر جاکارتا اعزام شدند تا از روز دهم شهریور ماه به مصاف حریفان خود بروند .
وی ادامه داد: فائزه رفیعی از گیلان که تا کنون عناوین اول تا سوم مسابقات بین المللی و برنز رقابت های آسیایی را در کارنامه دارد، به همراه یک شمیرباز دیگر برای اولین بار پس از ۴۴ سال مجوز حضور در بازی های آسیایی را بدست آوردند.
وی بیان کرد: محمد رهبری ملی پوش گیلانی تیم شمشیربازی ایران نیز که تاکنون مقام های زیادی را کسب کرده که می توان به تصاحب مدال نقره دوره گذشته بازی های آسیایی، کسب مدال های رنگارنگ مسابقات قهرمانی آسیا و بین المللی اشاره کرد و او یکی از امیدهای کاروان ورزشی ایران برای کسب مدال طلای بازی های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی است.
علیپور خاطرنشان کرد: علاوه بر این ۲ شمشیرباز شایسته گیلانی ، یک ورزشکار در رشته سپک تاکرا و ۹ ورزشکار نیز در رشته قایقرانی از استان گیلان در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی حضور می یابند.
مسابقات بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی که هم اینک رقابت های رشته فوتبال آن آغاز شده ، به طور رسمی از شنبه ۲۷ مرداد ماه با برپایی مراسم افتتاحیه کار خود را آغاز کرده و تا روز ۱۱ شهریور ماه مسابقات رشته های ورزشی در ۲ شهر جاکارتا و پالمبانگ اندونزی ادامه خواهد یافت.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه