مجمع خیرین در گیلان تشکیل شد

با برگزاری انتخابات و معرفی هیات امنا و هیات مدیره مجمع خیرین، این مجمع در استان گیلان تشکیل شد و آغاز به کار کرد.

مجمع خیرین در گیلان تشکیل شد

به گزارش هشت دی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان روز جمعه در این باره  گفت: در این انتخابات که با حضور ۶۰ نفر از خیرین و موسسات خیریه مردم نهاد برگزار شد، هیات امنا و هیات مدیره مجمع خیرین استان توسط این افراد انتخاب و معرفی شدند.
مهدی ولی پور با بیان این که پس از پایان انتخابات ۱۷ نفر با بالاترین آرا به عنوان هیات امناء مجمع خیرین گیلان معرفی شدند، افزود: از میان این نفرات با اکثریت آرا اعضای اصلی و علی البدل هیات مدیره مجمع معرفی شدند.
وی اظهار داشت: کیهان هاشم نیا، هاجر تحریری نیک صفت، حمید کامران زاده، فرهاد شوقی، علی اوسط اکبری مقدم، علیرضا یزدانی و محمدرضا زحمت کش به ترتیب آرا به عنوان اعضای هیات مدیره مجمع خیرین استان انتخاب و معرفی شدند.
وی خاطر نشان کرد: حمید توفیقی و اسدالله رضازاده به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره، بهمن یعقوبی به عنوان بازرس اصلی و احسن الله رادمهر به عنوان بازرس علی البدل مجمع خیرین استان انتخاب شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان بیان داشت: هماهنگی بین موسسات خیریه مردم نهاد، نیازسنجی برای انجام کارهای خیریه و در مواردی رفع مشکلات خیرین از وظایف این مجمع است.
گیلان سومین استانی است که برای تشکیل مجمع خیرین اقدام کرده است.
بر اساس تفاهمنامه انجام شده با سازمان هلال احمر، کار پشتیبانی از فعالیت ‌های مجمع خیرین کشور در مجامع استانی توسط هلال احمر انجام می‌ شود.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه