مدیر باید قابلیت رهبری و نفوذ در دل ها را هم داشته باشد/ ارائه محتوا مهم است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فومن با بیان اینکه ابلاغیه ها فراوان است اینکه چقدرش را می شود اجرا کرد و چقدر تاثیرگذار است مهم است، گفت: محتوا تحویل بدهیم نه اینکه فقط آمارش ارائه شود.

مدیر باید قابلیت رهبری و نفوذ در دل ها را هم داشته باشد/ ارائه محتوا مهم است

به گزارش خبرنگار هشت دی، حجت الاسلام میرشمس اکبر حسینی در هشتمین جشنواره استانی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مدیر باید مدیر و رهبر باشد، اظهار کرد: مدیر ابزار، امکانات و قدرت تشویق و تنبیه دارد اما رهبر در دل ها نفوذ می کند.

وی با بیان اینکه اگر شخصی فقط مدیر باشد نتیجه خوبی بدست نمی آورد و باید مدیر و رهبریت را در کنار هم داشته باشد تا به اهداف خود برسد، بیان کرد: به مانند فرماندهان در جبهه دفاع مقدس که خودشان در خط مقدم بودند و رزمندگان به دنبال آن ها می رفتند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فومن با بیان اینکه در سپاه همه با هم برادر و همکار هستند و نباید فقط به دسته بندی های مافوق، مادون و زیر مجموعه قائل بود، گفت: اگر معیار دستور دادن باشد معنای نفس می گیرد اما چیزی که مهم است محتوا است.

حجت الاسلام حسینی موضوع اشراف را یک موضوع فنی و مهم دانست و افزود: اعداد وارقام تنها ماهیت کار را عنوان می کند و محتوای کار هم باید حائز اهمیت باشد.

 

** اگر ارتباط ها دلی باشد حتما نتایج مثبتی محقق خواهد شد

وی اذعان کرد: اگر ارتباط ها دلی باشد حتما نتایج مثبتی محقق خواهد شد و کارها در مسیر درست خود قرار می گیرد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فومن حضور در اتاق رصد سیاسی که بر عهده حوزه نمایندگی است مهم دانست و گفت: به طور مثال در اتاق رصد طبق ابلاغ ۶ نفر باید حضور داشته باشند اما مهم بود که دوستان و همکاران حضور داشته باشند و فقط صورت جلسه به دستشان نرسد و وقتی میدانی وارد شدند و دیدند که می توانند نظر بدهند پیشنهاد و انتقاد داشته باشند کار به نحو بهتری صورت گرفت و نتیجه اش را هم دیدیم.

 

** ابلاغیه ها فراوان است اینکه چقدر تاثیرگذار است مهم است

حجت الاسلام حسینی خطاب به سردار قادری دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه با بیان پیشنهادی مبنی بر اینکه دیگر ابلاغیه دادن کافی است و باید محتوای ابلاغیه های قبل را به انجام رسانید.

وی افزود: در سپاه طرح های زیادی امده و ابلاغیه ها فراوان است اینکه چقدرش را می شود اجرا کرد و چقدر تاثیرگذار است مهم است.

 

** ارائه محتوا مهم است نه اینکه فقط آمار رد شود

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فومن ادامه داد: مداوم طرح های جدید نیاید بگذارید از پس همین برآییم، بگذارید محتوا تحویل بدهیم نه اینکه فقط آمارش ارائه شود.

افزود: متاسفانه هر سال می گویند نظر بدهید امابه نظر میرسد نظرات ما بایگانی می شود اگر به این نظرات انتقاد دارید بیان کنید، بومی سازی کنید، یک طرح ممکن است در آستارا جواب دهد اما در رودسر جواب ندهد.

** بعدازظهر کاری مورد توجه قرار بگیرد

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فومن در ادامه با بیان اینکه به بعدازظهر کاری هم توجه شود، گفت: ما داریم سرمایه از دست می دهیم وقتی برق می رود و کاری از پیش نمی رود یعنی اینکه حقوق غلط می گیریم، اگر سازمان این را می پذیرد گردن خودشان قیامت هم جواب بدهند.

وی تأکید کرد: کارمان خیلی سخت است ان شالله بتوانیم این راه را ادامه بدهیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه