همایش بزرگ آزادگان گیلانی در انزلی برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان گفت: همایش بزرگ آزادگان سرافراز گیلانی در سالروز ورود نخستین گروه از آزادگان به میهن اسلامی پنجشنبه هفته جاری در منطقه آزاد شهرستان انزلی برگزار می‌شود.

همایش بزرگ آزادگان گیلانی در انزلی برگزار می‌شود
به گزارش ۸دی، به‌مناسبت فرارسیدن ۲۶ مرداد ماه مصادف با سالروز ورود نخستین گروه از آزادگان به میهن اسلامی، همایش بزرگ استانی با حضور همه آزادگان سرافراز استان روز پنجشنبه ۲۵ مرداد در سالن همایش های منطقه آزاد شهرستان انزلی برگزار می‌شود.

محمدرضا داوطلب با پاسداشت صبر و استقامت آزادگان غیور دوران دفاع مقدس افزود: ۲۶۵۰ آزاده سرافراز گیلانی در مراسمی با حضور رزمندگان و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس و مسئولان استانی و شهرستانی تجلیل می‌شوند.

معاون فرهنگی بنیاد گیلان،ضمن گرامیداشت بیست و هشتمین سالگرد ورود آزادگان به خاک میهن تأکید کرد: تکریم و تجلیل آزادگان قهرمان که با صبر و ایمان در حفظ دین و ارزش‌های انقلاب اسلامی حماسه آفریدند، وظیفه‌ای همگانی است. داوطلب با اشاره به اینکه بیشتر آزادگان استان گیلان به‌دلیل شکنجه و سختی ‌های دوران اسارت، جانباز نیز هستند، خاطرنشان کرد:مصطفی موذن،کوچکترین آزاده گیلانی متولد ۱۳۵۴ از شهرستان رودسر است که در سال ۱۳۶۷ به اسارت نیروهای دشمن درآمد و بعد از ۲ سال و ۲ ماه به میهن بازگشت.

وی افزود:آزادگان گیلان از ۶ ماه تا ۱۱ سال اسارت در اردوگاه‌های رژیم بعثی را با صبر، پایداری و ایمان راسخ خود در تاریخ دفاع مقدس ثبت کردند.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان دیدار با آزادگان استان در منزل در قالب طرح سپاس، تبلیغات محیطی، برگزاری جشن و احیای ورود نمادین آزادگان را از دیگر برنامه‌های این بنیاد در بزرگداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اعلام کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه