قرارگاه مقابله با جنگ اقتصادی در لاهیجان تشکیل شد

قرارگاه مقابله با جنگ اقتصادی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان لاهیجان تشکیل شد.

قرارگاه مقابله با جنگ اقتصادی در لاهیجان تشکیل شد

به گزارش ۸دی، طی جلسه ای که با حضور دادستان، فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان، فرمانده نیروی انتظامی، اداره اطلاعات، معاون سیاسی فرماندار، اطلاعات سپاه پاسداران، رئیس اتاق اصناف، رئیس صنعت و معدن تجارت، فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج برگزار شد، قرارگاه مقابله با جنگ اقتصادی در لاهیجان شروع به کار کرد.

این قرارگاه به وسیله گزارشات مردمی و شبکه اطلاع رسانی بسیج نسبت به شناسایی، پلمپ و برخورد قاطع قانونی در خصوص انبارهای غیرمجاز، احتکار کالا با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی اقدام عملیاتی انجام خواهد داد.

 

 

ا‍طلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان لاهیجان به اطلاع مردم شریف این شهرستان می‌رساند: با توجه به هجمه ی اقتصادی دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سوء استفاده بعضی از عناصر و مفسدین اقتصادی که باعث ضرر به اقتصاد کشور و معیشت مردم شریف ایران اسلامی شده است، اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان لاهیجان با همکاری همشهریان عزیز آماده دریافت هر گونه اخبار و اطلاعات در زمینه احتکار، اختفاء کالا، شناسایی انبارهای غیرمجاز، گران فروشی و کم فروشی از شما شهروندان گرامی می‌باشد.

در صورت مشاهده می‌توانید با تلفن ۱۱۴ اطلاعات سپاه تماس حاصل نموده و یا از طریق سامانه پیامکی ۶۶۰۰۰۱۳۶۲۱ اطلاع رسانی نمائید.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه