عضو هیئت رئیسه مجلس در گفتگو با 8دی:

بسته سیاست ارزی دولت به شکل مسکن عمل می کند

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه بسته سیاست ارزی دولت جهت حل مشکلات اقتصادی فعلا به شکل مسکن عمل می کند و می تواند ابزار رفع مشکلات فعلی باشد.

بسته سیاست ارزی دولت به شکل مسکن عمل می کند

اسدالله عباسی در گفت و گو با خبرنگار ۸دی درباره بسته سیاست ارزی دولت، اظهار کرد: دولت لازم است نسبت به شرایط روز تصمیمات منطقی و به موقعی را اتخاذ کند.

وی با بیان اینکه دولت هم به جهت برخی مشکلاتی که با آن مواجه ایم نیاز به کمک دارد و ما هم باید کمک کنیم، گفت: همه مدیران دولتی اراده ای مثمم داشته باشند تا آنچه تصمیم درحوزه اقتصادی  می گیرند مبنای درستی داشته باشد و این برنامه ها را قدم به قدم پیش ببرند.

عضو هیئت رئیسه مجلس اضافه کرد: بسته سیاست ارزی دولت کار بسیار خوبی  از سوی دولت در جهت رفع مشکلات اقتصادی است و می تواند ابزار رفع مشکلات فعلی باشد.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با اشاره به اینکه بسته سیاست ارزی دولت جهت حل مشکلات اقتصادی فعلا به شکل مسکن عمل می کند، تصریح کرد: امیدوارم در آینده ثبات در بازار ارز و طلا و سایر کالاها را ببینیم و با تنظیم درست بازار از سوی دولت  اثر گذار باشد تا با کاهش قیمت ها مواجه شویم و دیگر شاهد نباشیم برخی ها به دلخواه با افزایش قیمت ها و واردات و قاچاق کالا در بدنه اقتصاد کشور اختلال ایجاد کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه