فردا آخرین مهلت انتخاب رشته رشته‌های بدون آزمون کنکور ۹۷

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه بیش از ۵۴۸ هزار داوطلب در انتخاب رشته داوطلبان کنکور سراسری ۹۷ ثبت نام نمودند، گفت: مهلت ثبت نام در رشته‌های بدون آزمون کنکور نیز فردا ۲۴ مرداد پایان می‌پذیرد.

فردا آخرین مهلت انتخاب رشته رشته‌های بدون آزمون کنکور ۹۷

به گزارش هشت دی،دکتر حسین توکلی ، با اعلام این مطلب اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده مهلت انتخاب رشته برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته‌ در کنکور سراسری ۹۷ بجز داوطلبان دانشگاه آزاد ساعت ۲۴ روز گذشته(دوشنبه ۲۲ مرداد ماه) پایان پذیرفت و داوطلبان با توجه به اصلاحات جدید و اعلام ظرفیت‌های جدید از سوی برخی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی که اطلاعیه آن شنبه (۲۰ مرداد) بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت،  نسبت به انتخاب حداکثر ۱۵۰ کد رشته جدید اقدام کردند.

وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس آمار اولیه اعلام شده تعداد ۵۴۸ هزار و ۶۱۷ داوطلب نسبت به انتخاب رشته در کنکور ۹۷ اقدام کردند. بدیهی است آمار نهایی متعاقبا اعلام خواهد شد.

توکلی گفت: داوطلبانی که در کنکور شرکت کرده، ولی غایب بودند و همچنین کسانی که در این آزمون شرکت نکردند نیز می‌توانند تا فردا ۲۴ مرداد با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به انتخاب رشته در رشته‌های بدون آزمون اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه نتایج نهایی کنکور ۹۷ نیمه دوم شهریور ماه اعلام می‌شود، خاطرنشان کرد: به طور کلی، ۷۶۳ هزار و ۴۹۹ نفر در آزمون امسال پذیرفته خواهند شد که این آمار در مقایسه با سال گذشته ۱۹ هزار و ۴۹۹ نفر افزایش یافته است.

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه