کریمی، افاضلی و نظرمحمدی گزینه‌ های هدایت سپیدرود

خداداد عزیزی از سرمربیگری تیم سپیدرود کنار رفت تا تصمیم سازان این باشگاه با جدیت به فکر گزینه‌ای به منظور جانشینی وی باشند.

کریمی، افاضلی و نظرمحمدی گزینه‌ های هدایت سپیدرود

به گزارش ۸دی، تیم فوتبال سپیدرود رشت روزهای بدی را تجربه می‌کند. روزهایی که می‌تواند پایه گذار سقوط این تیم به لیگ دسته اول باشد. خداداد عزیزی تنها سه هفته روی نیمکت سپیدرود دوام آورد تا اولین سرمربی مستعفی یا اخراجی لیگ برتر در فصل هجدهم باشد.

تصمیم سازان باشگاه سپیدرود فعلا تمرینات این تیم را به سهیل حق شناس کاپیتان سابق تیم سپرده اند تا گزینه جانشین خداداد عزیزی را انتخاب و معرفی کنند.

باوجود این که از علی کریمی بعنوان گزینه ای نزدیک به نیمکت سپیدرود یاد می شود، اما شنیده می شود که هومن افاضلی و علی نظرمحمدی نیز در بین گزینه های هدایت این تیم قرار دارند.

افاضلی فصل گذشته هدایت نفت تهران را در دست داشت. وی در حالی مسئولیت این تیم را بر عهده گرفت که نفت بیشترین راه را برای سقوط طی کرده بود و باوجود نتایج قابل قبولی که افاضلی با این تیم گرفت در نهایت عاقبتی جز سقوط انتظار آن را نکشید.

نظرمحمدی هم گزینه‌ای بومی برای سپیدرود به حساب می‌آید. سپیدرودی ها خاطرات خوشی از نظرمحمدی دارند و دو صعود این تیم از لیگ دو به لیگ یک و از لیگ یک به لیگ برتر با او محقق شده بود.

سپیدرود در پایان هفته سوم رقابتهای لیگ برتر با کسب تنها یک امتیاز در رده آخر جدول قرار دارد.

منبع: ورزش سه

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه