نماینده ولی فقیه در گیلان:

حجاب؛ ترس بزرگ دشمن و قدرت های استکباری است/ مردم عاشقانه رهبر خود را دوست دارند

نماینده ولی فقیه در گیلان ترس بزرگ دشمن و قدرت های استکباری را حجاب دانست و گفت: دشمن اعتراف کرده است که برای ما سلاح های نظامی و بمب هسته ای در ایران‌مهم نیست اما ظرفیت منابع انسانی ایران خطرناک است.

حجاب؛ ترس بزرگ دشمن و قدرت های استکباری است/ مردم عاشقانه رهبر خود را دوست دارند

به گزارش خبرنگار هشت دی، حجت الاسلام رسول فلاحتی، امام جمعه رشت ظهر امروز در همایش اختتامیه پنجمین دوره لشکر فرشتگان، اظهار کرد: مردان، زنان، دانش آموزان و دانشجویان از اضلاع انقلاب ما هستند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه دانشگاه ها از سال ۵۶ در گیلان تشکیل شدند و اکثر اساتید آلمانی بودند، گفت: اساتید آمریکایی نیز وجود داشتند که علاوه بر حقوق اصلی خود، حقوق دیگری مبنی بر حق توحش می گرفتند و مارا خفیف می کردند اما اکنون انقلاب به ما عظمت داده است.

امام جمعه رشت این سخن امام(ره) را که میفرمایند یاران من در گهواره هستند را نتیجه امید امام به خدا دانست و افزود: اکنون در بسیاری از عرصه های انقلاب کسانی را می بینیم که متولد آن سال ها هستند.

آیت الله فلاحتی بزرگ ترین درس از انقلاب را درس ایستادگی در مقابل قدرت های دیگر معرفی کرد و افزود: انقلاب اسلامی به ما اقتدار، امید و زندگی با عزت را تقدیم کرد.

وی با بیان اینکه دشمن از تمدن اسلامی شکل گرفته در ایران هراس دارد، اذعان کرد: این سبک زندگی که اسلام برای بشر ایجاد کرده است دشمن را از سلطه گری و زور گویی دور می کند.

فلاحتی با بیان اینکه رهبران مردم باید بدانند که چگونه زندگی کنند گفت: در جامعه ایرانی رهبر به مردم عشق می دهد و مردم عاشقانه رهبر خود را دوست دارند.

نماینده ولی فقیه در گیلان ترس بزرگ دشمن و قدرت های استکباری را حجاب دانست و افزود: دشمن اعتراف کرده است که برای ما سلاح های نظامی و بمب هسته ای در ایران‌مهم نیست اما ظرفیت منابع انسانی ایران خطرناک است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه امروز اگر حادثه ای رخ بدهد جوانان ما شکوهمندتر و جدی تر از قبل در عرصه ها حضور پیدا می کنند، گفت: اگر چه مشکلات وجود دارد اما انقلاب اسلامی افق های آینده را برای ما روشن کرده است.

در پایان این مراسم مادران شهید محمدحسین حدادیان و شهید مرتضی حسین پور به بیان خاطراتی از فرزندان خود پرداختند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه