یک شرکت لبنی، ۳۵ میلیارد تومان جریمه شد

معاون سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کرد: یکی از شرکت‌های معروف لبنیات به علت گرانفروشی ۳۵ میلیارد تومان از سوی شعبه بدوی جریمه شده است که در صورت قطعی شدن حکم، نام آن شرکت را به مردم اعلام خواهیم کرد.

یک شرکت لبنی، ۳۵ میلیارد تومان جریمه شد

به گزارش هشت دی، معاون سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کرد: یکی از شرکت‌های معروف لبنیات به علت گرانفروشی ۳۵ میلیارد تومان از سوی شعبه بدوی جریمه شده است که در صورت قطعی شدن حکم، نام آن شرکت را به مردم اعلام خواهیم کرد.

محمدعلی اسفنانی روز دوشنبه در برنامه زنده گفت و گوی اجتماعی شبکه رادیو گفتگو در پاسخ به پرسش یک خبرنگار برای معرفی شرکت‌هایی که گرانفروشی می‌کنند، گفت:

تا زمانی که حکم صادر نشده، مجاز به گفتن اسامی متخلفان نیستیم، ولی گزارش‌هایی درباره گرانفروشی برخی از شرکت‌ها به ویژه در مواد لبنی یا حتی نوشابه‌ها دریافت کردیم که کم فروشی یا گرانفروشی می‌کنند و طبق قانون با مجازات رو به رو می‌شوند.

وی درباره پایین بودن میزان مجازات این جرایم گفت: قانون تعزیرات مربوط به سال‌ها پیش است و معمولاً در شرایط خاصی تصویب می‌شود که متأثر از شرایط خاص آن زمان است و شاید این نوع برخورد در آن زمان موثر بوده و بخشی از آن شاید اثری کمتر داشته باشد.

به همین دلیل به دنبال آن هستیم تا این موارد را در قانون اصلاح کنیم، ولی اشکالی که وجود دارد این است که برخی جرائم در دوره‌ای افزایش پیدا می‌کند.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه