رئیس هیات مدیره شرکت ملی نفتکش:

ساخت یک مستند از حادثه سانچی/منتظر انحصار ورثه هستیم

رئیس هیات مدیره شرکت ملی نفتکش گفت: علت کندی پرداخت بیمه بازماندگان سانحه سانچی مقوله انحصار ورثه است که تاکنون ۱۱ خانوار تعیین تکلیف شده اند.

ساخت یک مستند از حادثه سانچی/منتظر انحصار ورثه هستیم

به گزارش هشت دی،احمد مقیمی، رئیس هیات مدیره شرکت ملی نفتکش در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه شرکت ملی نفتکش آمادگی مقابله با تحریم‌ها را دارد، اظهار داشت: ما آمادگی کامل برای مقابله با تحریم‌های احتمالی پیش رو را داریم. همانند تحریم‌های قبلی که با وجود همه مشکلات، روند صادرات نفت برای یک لحظه متوقف نشد.

وی ادامه داد:  علت کندی پرداخت بیمه بازماندگان سانحه سانچی مقوله انحصار ورثه است که تاکنون ۱۱ خانوار تعیین تکلیف شده اند. از سویی دیگر تلاش کردیم که گواهی فوت برای تمامی سرنشینان کشتی صادر شود چرا که اگر اعلام مفقودالاثری می‌شد چهار یا پنج سال برای پرداخت دیه طول می‌کشید.

به گفته این مقام مسوول، ۶۰ میلیون تومان علاوه بر هزینه های مراسم فوت از طرف شرکت ملی نفتکش ایران به تمامی خانواده‌ها پرداخت شده است ضمن اینکه از هر خانواده نیز یک نفر در شرکت ملی نفتکش یا استخدام شده  یا در حال استخدام  است. گفتنی است که بیمه عمر هم به صورت داخلی است و هم بین‌المللی.

رئیس هیات مدیره شرکت ملی نفتکش در ادامه با بیان اینکه یک تیم دانشگاهی در حال شبیه‌سازی حادثه سانچی هستند، افزود: این تیم به نتایج خوبی رسیده است و قرار است که مستندی ساخته شده و علت حادثه از ابتدا براساس اطلاعات موجود شبیه‌سازی شود و پس از آن در قالب مستند علت حادثه توضیح داده شود.

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه