آزمون ورودی دوره تربیت معلم قرآن پیش دبستانی برگزار می‌شود

مدیرعامل اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت گیلان گفت: آزمون ورودی دوره تربیت معلم قرآن برای مقطع پیش دبستانی امروز، سه شنبه ۲۳ مرداد در سطح استان گیلان برگزار خواهد شد.

آزمون ورودی دوره تربیت معلم قرآن پیش دبستانی برگزار می‌شود

به گزارش هشت دی،امیرحجت مرادی، مدیرعامل اتحادیه موسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت گیلان، با اعلام این خبر اظهار کرد: آزمون ورودی دوره تربیت معلم قرآن برای مقطع پیش دبستانی امورز، ۲۳ مرداد در سه حوزه در شهرستان‌های رشت و لنگرود برگزار می‌شود.

وی افزود: حوزه شرق گیلان در شهرستان لنگرود و توسط موسسه فرهنگی قرآن و عترت «حضرت مریم» لنگرود برگزار می‌شود و داوطلبان رشت و سایر شهرستان‌های استان نیز در رشت در دو حوزه در آزمون ورودی شرکت خواهند داشت که موسسات فرهنگی قرآن و عترت «بشارت بانوان» و «نورالسلام رشت» آن را برگزار خواهند کرد.

مدیرعامل اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت گیلان با اشاره به اینکه ۲۰۰ نفر در آزمون وردی ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: آزمون‌های دارای مراحل کتبی و شفاهی است که آزمون کتبی راس ساعت ۸ و نیم صبح همزمان در حوزه‌های امتحانی برگزار می‌شود و آزمون شفاهی نیز بلافاصله در همان حوزه‌ها انجام خواهد شد.

مرادی گفت: قبول شدگان در این آزمون در دروه تربیت معلم پیش دبستانی پذیرفته و در صورت موفقیت در طی دوره گواهینامه تدریس برای مقطع سنی پیش دبستان را دریافت خواهند کرد.

منبع: ایکنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه