همایش شورای اصلاح‌ طلبان گیلان برگزار شد/ تلاش برای خط دهی به فرمانداران + گزارش تصویری

دبیر شورای راهبردی اصلاح ‌طلبان گیلان در این همایش از تشکیل یک اتاق فکر ۷ نفره در شورای راهبردی کشور خبرداد و گفت: این ۷ نفر از بین ۳۱ استان انتخاب شدند و اعضای شورای مشورتی توسعه استانها نام گرفتند.

همایش شورای اصلاح‌ طلبان گیلان برگزار شد/ تلاش برای خط دهی به فرمانداران + گزارش تصویری

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز، عبدالغفار شجاع عصر روز جمعه در همایش اعضای ستاد حسن روحانی و شوراهای راهبردی اصلاح‌ طلبان شهرستان‌ های گیلان که در تالار گلستان با حضور ۱۲۰ نفر برگزار شد، ضمن عذرخواهی به دلیل عدم حضور نوبخت در  این همایش اظهار کرد: معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در اولین سالگرد پیروزی دولت تدبیر و امید در یک همایش بزرگ برای جبران این غیبت حضور می یابد.

۲۴ خرداد نوبخت مهمان ویژه نشست شورای اصلاح طلبان گیلان است

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در گیلان با اعلام این خبر که محمد باقر نوبخت در ۲۴ خرداد امسال میهمان ویژه نشست شورای اصلاح‌ طلبان گیلان خواهد بود در ادامه با اشاره به اولین نشست استانی شورای توسعه استان ها با حضور دکتر نوبخت در اواخر سال ۹۲ در تهران اظهار کرد: شورای راهبردی در کشور با حضور ۳۱ استان تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه روسای استانها مشکلات خود را به نوبخت منتقل کردند افزود: در این نشست بر تقویت همکاری‌ ها برای توسعه استان ‌ها و استفاده از ظرفیت های استانها تاکید شد.

دبیر شورای راهبردی اصلاح ‌طلبان گیلان از تشکیل یک اتاق فکر ۷ نفره در شورای راهبردی کشور خبرداد و گفت: این ۷ نفر از بین ۳۱ استان انتخاب شدند و اعضای شورای مشورتی توسعه استانها نا م گرفتند.

مشاور نوبخت در شورای عالی کشاورزی با تاکید بر اینکه قرار شد برای این ۷ نفر با پی گیری دکتر نوبخت حکم صادر شود، افزود: برای روسای ستاد های استانی  هم حکم صادر می شود.

شجاع با اشاره به اینکه این ۷ نفر از استانهای گیلان، قم، تهران، البرز، اصفهان، شیراز، بوشهر و سیستان و بلوچستان تشکیل شدند گفت: گیلان امتیاز اول را با ۲۷ عضو کسب کرد.

مشاور معاون برنامه ریزی رئیس جمهور از تشکیل کانون توسعه ایرانیان خبرداد و افزود: در حال حاضر در حال پیگیری قانونی شدن آن هستیم.

در ۸ شهرستان گیلان شورای راهبردی تشکیل شد

وی با بیان اینکه در استان گیلان از ۱۶ شهرستان در ۸ شهرستان شورای راهبردی را تشکیل دادیم، تصریح کرد: تلاش ما استفاده از کارشناسان و متخصصان در کمک به فرمانداران و استانداران است.

شجاع با تصریح بر اینکه در این حرکت بحث حزبی و گروهی وجود ندارد گفت: ما نتها برای توسعه و رشد شهرستان ها و استان ها حرکت می کنیم.

مشاور نوبخت در کشاورزی همچنین از تشکیل مجمع گیلانیان مقیم تهران خبرداد و گفت: تیم بزرگی ساماندهی شده تا در جهت توسعه استان کار کند.

به گزارش ۸دی نیوز، قرار بود محمد باقر نوبخت در این همایش برای توسعه یافتن اصلاح طلبان گیلان سخنرانی کند ولی هنوز علت اصلی عدم حضور وی مشخص نشده است.

لازم به ذکر است که مسئولین این همایش هیچ خبرنگاری را اوایل جلسه به داخل سالن راه نمی دادند تا محتوای مباحثشان رسانه ای نشود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
شفتی
تالار گلستان مال شفته چرا می گی رشت
یک کارمندشهرداری
این خانم قدیمی همون [...] نمونه سال پیش نیست؟(خانم عینکی سمت راست عکس شماره 3)
بابا پنجعلی
عباس معصومیه؟!
دیوونه
نه محسن پور ه
در حاشیه