ضرغامی: آفتابه‌دزدها را فعلا رها کنید

عزت الله ضرغامی درباره شبهات به وجود آمده در میان کاربران در رابطه با اقدام اخیر قوه قضاییه برای کسب اجازه از رهبری پستی را در صفحه شخصی اینستاگرام خود منتشر کرد.

ضرغامی: آفتابه‌دزدها را فعلا رها کنید

به گزارش ۸دی، دو روز پیش رهبری در پاسخ به نامه رئیس قوه قضاییه در رابطه با برخورد با مفسدان اقتصادی فرمودند: مجازات مفسدان اقتصادی سریع و عادلانه انجام شود. پس از انتشار این نامه این سوال در میان کاربران فضای مجازی به وجود آمد که مگر وظیفه اصلی قوه قضاییه همین نیست که اخلالگران اقتصادی را شناسایی و با آنان برخورد کند. امروز ضرغامی با انتشار این پست از قوه قضاییه می خواهد که پاسخ شبهات بوجود آمده در ذهن کاربران و مردم را بدهند.

عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی به تازگی پستی را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خطاب به قوه قضاییه نوشت:

“حکم !
استفتاء رئیس محترم قوه قضاییه و حکم صریح و راهگشای رهبری معظم انقلاب ، این انتظار را در مردم ایجاد کرده که به زودی شاهد برخوردهای قاطع و بازدارنده با مفسدین اقتصادی و تعادل و پایداری نسبی در زندگیشان خواهند بود.
امروز قوه قضاییه در معرض آزمون بزرگی است که امید داریم از آن سربلند بیرون بیاید.
پیشنهاد می‌کنم سخنگوی محترم قوه ، برخی شبهات حقوقی مطرح شده در فضای مجازی را برای خواص توضیح دهد. هرچند که این شبهات مسئله اصلی مردم نیست.
مردم خواهان برخورد صریح و بازدارنده با کسانی هستند که در این شرایط حساس و جنگ اقتصادی ، خون آنان را به شیشه می کشند.
آفت این حرکت انقلابی و امیدآفرین وابستگی های جناحی افراد است.
آفتابه‌دزدها را فعلا رها کنید و متخلفین بزرگ را بدون توجه به خط و ربط سیاسی و حامیان احتمالی آنان به محکمه عدالت بسپرید.
آیا تا پایان هفته شاهد اتفاقات عملی در این خصوص هستیم؟!”.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه